SANTA CRUZ Vala 1 AL MX 26 SRAM 70 CH
Mocny rower all-mountain enduro do kolarstwa górskiego. Z aluminiową ramą z zaawansowanym 4-rzędowym zawieszeniem VPP, silnikiem Bosch Performance Line CX (85 Nm) i akumulatorem 600 Wh, skokiem 150 mm z tyłu i 160 mm z przodu. Koła mieszane (MX) poprawiają prowadzenie na zjazdach i szlakach.
% Zniżka przy zakupie
Inteligentny system Bosch Performance CX
85 Nm
600 Wh
12 biegów
29", 27,5"
160 mm, 150 mm


Zawieszenie z czterema drążkami
Wykorzystuje cztery punkty obrotu (pivoty) i nadsterowność, aby zoptymalizować skok amortyzatora i ogólną charakterystykę prowadzenia roweru. Taki układ pozwala na uniezależnienie osi tylnego koła od ruchów korby i hamowania, zapewniając lepszą trakcję i wydajność.
Minimalizuje odbicie pedałów. Zapewnia optymalne przenoszenie mocy na pedały. Tylne koło lepiej podąża za terenem, poprawiając przyczepność.
Aluminiowa rama
Zaprojektowana z myślą o maksymalnej trwałości i niezawodności podczas codziennej jazdy po szlakach, aluminiowa rama łączy wszystkie mocne strony Vala - wysokiej jakości dopasowanie, legendarną niezawodność Santa Cruz i wsparcie gwarancyjne - w bardziej przystępnym cenowo pakiecie dla wielu rowerzystów.

SANTA CRUZ Vala 1 AL MX 26 70 CH wszechstronny rower górski o pełnej mocy
Reprezentuje wejście marki w bardziej przystępne cenowo, w pełni wydajne rowery elektryczne z aluminiową ramą, co czyni go opłacalną alternatywą dla karbonowych odpowiedników przy zachowaniu najwyższej jakości jazdy. Konfiguracja w trybie mieszanym (MX) łączy stabilność większego przedniego koła ze zwinnością mniejszego tylnego koła, a zaktualizowane 4-rzędowe zawieszenie jest dostosowane do specyfiki rowerów elektrycznych, zapewniając aktywne wsparcie pedałowania i silną kontrolę hamowania. Dzięki niezawodnemu układowi napędowemu Bosch jest to wszechstronny wybór, który jest naturalny i intuicyjny, choć dowody sugerują, że jest najlepszy dla tych, którzy wolą zwrotność od ultralekkich konstrukcji.
Techniczne serce i wyposażenie
Podstawą Vala AL jest solidna aluminiowa rama z wewnętrznym prowadzeniem kabli, schowkiem na niezbędne rzeczy i kompatybilnością z długimi sztycami. Silnik Bosch Performance Line CX zapewnia płynne, spójne wspomaganie, w połączeniu ze zintegrowanym akumulatorem 600 Wh, który zapewnia rzeczywisty zasięg 40-60 mil (64-96 km) w zależności od trybu, terenu i wagi rowerzysty - z możliwością rozszerzenia o opcjonalny pakiet PowerMore 250 Wh. Zawieszenie czerpie z doświadczenia Santa Cruz, oferując miękki skok początkowy ze skokiem na większe nierówności oraz kinematykę, która zmniejsza odbicie pedałów w celu wydajnego wspinania się. Praktyczne funkcje obejmują specyficzne dla rozmiaru długości tylnych rozpórek, zapewniające spójne wyczucie i dożywotnią gwarancję na ramę, co zwiększa długoterminową wartość. Jest dostępny między innymi w kolorze Gloss Stormbringer Purple, a rozmiar duży (LG) został zoptymalizowany pod kątem zrównoważonej ergonomii.
Zaprojektowany dla rowerzystów szukających pewności siebie na trudnych szlakach, oferuje 150 mm skoku z tyłu dzięki 4-rzędowemu systemowi zawieszenia specjalnie dostosowanemu do rowerów elektrycznych, w połączeniu z widelcem 160 mm dla zrównoważonej wydajności na zjazdach i wydajnego pedałowania na podjazdach. Mieszana konfiguracja kół (29" z przodu, 27,5" z tyłu) zwiększa stabilność i zabawę, a specjalne tylne widełki zapewniają spójne wyczucie we wszystkich kierunkach. Napędzany silnikiem Bosch Performance Line CX (85 Nm momentu obrotowego) i akumulatorem 600 Wh, zapewnia płynną i niezawodną pomoc odpowiednią na długie dni na świeżym powietrzu, z kompatybilnością z przedłużaczem zasięgu 250 Wh dla dodatkowej wytrzymałości. Aluminiowa konstrukcja pozwala obniżyć koszty w porównaniu z modelami z włókna węglowego, a cena początkowa wynosi około 6 849 USD, co czyni go atrakcyjną opcją w segmencie e-MTB premium.
Kluczowe cechy obejmują wewnętrzny schowek na narzędzia lub przekąski, kompatybilność z długą sztycą dropper do agresywnego pozycjonowania oraz dożywotnią gwarancję na ramę, która podkreśla trwałość. Kinematyka zawieszenia zapewnia wygodny początkowy skok dla komfortu, wsparcie w połowie skoku, aby zapobiec piskom, oraz progresywny wzrost dla dużych uderzeń, co skutkuje zmniejszonym odbiciem pedału i aktywnym hamowaniem.
Waga roweru waha się w granicach 52-55 funtów (23,5-25 kg), co jest typowe dla e-MTB o pełnej mocy, ale jest zauważalne przy ręcznej obsłudze; jednak wydajność systemu Bosch pomaga złagodzić to na szlaku.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy
Silnik Bosch Performance Line CX 5. generacja
Silnik piątej generacji oferuje 85 Nm i moc szczytową 600 W (po aktualizacji do 100 Nm / 750 W). Dzięki magnezowej obudowie jest lżejszy (2,8 kg) i cichszy. Nowy system montażu ułatwia instalację. Ulepszone czujniki dokładniej mierzą ruchy kierowcy, zapewniając bardziej naturalny transfer mocy. Silnik jest wyposażony we wspomaganie ruszania pod górę i chodzenia dla większego komfortu. Niższa waga poprawia zwrotność i trwałość komponentów. Tryb automatyczny automatycznie dostosowuje wspomaganie terenowe. Kompatybilność z inteligentnymi systemami Bosch umożliwia śledzenie szczegółów jazdy, ułatwiając planowanie i samą jazdę.
Bosch PowerTube 600
Bosch PowerTube 600 i 800 oferują większą pojemność i mniejszą wagę. PowerTube 800 waży 3,9 kg, czyli o 400 g mniej niż poprzednie modele 750 Wh, oferując jednocześnie większy zasięg. Nowe akumulatory są bardziej kompaktowe i poprawiają prowadzenie rowerów elektrycznych. Są również produkowane z poszanowaniem środowiska przy użyciu materiałów pochodzących z recyklingu i energii odnawialnej.
Oba akumulatory - 600 Wh i 800 Wh - mają taką samą długość 435 mm, prawie 5 cm mniej niż wersja 750 Wh (484 mm). Ta krótsza konstrukcja jest możliwa dzięki zastosowaniu zaawansowanych ogniw 21700 i zmodyfikowanemu przekrojowi. Zaletą tej samej długości jest kompatybilność poszczególnych mocowań, tj. jeśli rama ma miejsce na baterię 800 Wh, można również użyć modelu 600 Wh. Pozwala to na większą elastyczność w wyborze pojemności akumulatora.

Bosch Top-tube System Controller w/ mini remote
Jednostka sterująca do rowerów elektrycznych z inteligentnym systemem. Zakres funkcji i informacji jest ograniczony - dzięki czemu masz szybki przegląd, który nie rozprasza Cię podczas jazdy. Zintegrowany z górną rurą - jest prawie niezauważalny i idealny na sportowe wycieczki i dla fanów rowerów elektrycznych zorientowanych na design.
Diody LED wskazują tryb jazdy i poziom naładowania baterii w różnych kolorach. Wykonany z wytrzymałego materiału i zabezpieczony przed uderzeniami i zadrapaniami. Za pomocą zaledwie dwóch przycisków można sterować najważniejszymi funkcjami roweru elektrycznego - włączać, wyłączać i zmieniać tryb jazdy. Dzięki pilotowi Mini Remote można jeszcze bezpieczniej i wygodniej obsługiwać jednostkę sterującą. Po włączeniu pilota Mini Remote można również sterować wyświetlaczem lub używać smartfona jako wyświetlacza.

Santa Cruz to jedna z czołowych marek w dziedzinie pełnoamortyzowanych elektrycznych rowerów górskich z kultowym systemem amortyzacji VPP™ (Virtual Pivot Point) i ramą z dożywotnią gwarancją na ramy karbonowe. Santa Cruz Bicycles projektuje, opracowuje, konstruuje, produkuje i montuje elektryczne rowery najwyższej jakości. Rowery elektryczne łączą w sobie design innowacyjnego kalifornijskiego producenta rowerów górskich z najnowszymi technologiami e-MTB i nieustannie dążą do osiągnięcia doskonałości jazdy. Wysokiej jakości produkt, wysokiej jakości proces.
Dystrybutor: N Distribution s.r.o., Generála Sisky 1990/8, 143 00, Praha 4 - Modrany, Republika Czeska, e-mail: office@ndistribution.cz, telefon: +420 244 402 795, strona internetowa: www.n1shop.cz
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2026 |
| Waga wraz z akumulatorem | 24 kg |
| Marka | Santa Cruz |
| Kolor | Fioletowy |
| Nośność | 120 kg |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | Bosch |
| Typ silnika | Bosch Performance Line CX Gen. 5 - Inteligentny system |
| Moment obrotowy | 85 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Pojemność baterii | 600 - 699 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 600 Wh |
Przerzutki
| Kaseta | SRAM XS 1270 Eagle T-Type, 10-52t |
| Sortowanie | SRAM 70 Eagle T-Type |
| Shifter | Sram 70 Eagle T-Type |
| Liczba biegów | 1x12 |
Komponenty
| Stojaki | Reserve 30 |
| Siodło | SDG Bel-Air V3 Max |
| Torba siodłowa | SDG Tellis Dropper, 31.6 |
| Piasta przednia | Sram MTH 716, 15x110, 6-Bolt, 32h |
| Piasta tylna | Sram MTH 746, 12x148, HG, 6-Bolt, 32h |
| Kierownice | Burgtec Alloy Bar -or- e13 TRS Base Bar |
| Przedłużacz | OneUp Enduro Stem, 42mm -or- e13 TRS Base Stem, 40mm |
| Płaszcze | Maxxis |
Hamulce
| Hamulce tylne | Sram DB8 4-tłokowa tarcza hamulcowa, 200 mm |
| Hamulce przednie | Sram DB8, hydraulické, 220 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | RockShox Super Deluxe Base |
| Przedni widelec | RockShox Zeb Base |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.







