• O nas
  • Dowóz
  • Serwis
  • Kontakt
  • Zmień język strony
🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

Profesjonalny serwis e-rowerów wszystkich marek

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby upewnić się, że jesteś zadowolony ze swojego roweru elektrycznego. Czasami jednak to nie wystarcza. Co w takiej sytuacji powinienem zrobić?

Zdecydowanie zalecamy zachowanie oryginalnego opakowania i materiałów opakowaniowych przez okres do 1 roku po zakupie! Rower elektryczny musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w którym został wysłany, i w dokładnie takim samym stanie, w jakim został otrzymany.


Co się stanie, jeśli rower elektryczny nie spełni Twoich wymagań?

Rower elektryczny można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Rower musi zostać wysłany w oryginalnym opakowaniu, w którym został do Ciebie wysłany, i musi być dokładnie w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (nieużywany, nieporysowany, brudny itp.). Gdy upewnimy się, że rower jest w idealnym stanie i że wszystkie akcesoria zostały z nim zwrócone, zwrócimy pełną jego cenę, w większości przypadków łącznie z kosztami wysyłki. Jest to zgodne z dyrektywą UE w sprawie praw konsumentów.


Co jeśli zdecydujesz się na inny model roweru elektrycznego? 

Rower można zwrócić do nas w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Rower musi zostać zwrócony w oryginalnym pudełku, w którym został wysłany, i musi być w dokładnie takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś (nieużywany, nieporysowany, brudny itp.). Po sprawdzeniu roweru elektrycznego i upewnieniu się, że jest w idealnym stanie, wyślemy ci inny rower elektryczny za obopólną zgodą. Cena pierwszego roweru elektrycznego zostanie zaliczona na poczet zakupu drugiego roweru elektrycznego. Jeśli drugi rower elektryczny kosztuje mniej niż pierwszy, zwrócimy różnicę w cenie. W przypadku wymiany kupujący ponosi koszty wysyłki.


Silnik, akumulator, kontroler nie działają?
 

Erowerowa.pl oferuje bezpłatne usługi gwarancyjne w Pradze. Jeśli uważasz, że Twój rower elektryczny ma wadę produkcyjną, masz inne możliwości: 

  • Możesz wysłać rower bezpośrednio do naszego serwisu najtańszym transportem, gdzie sprawdzimy, czy jest to naprawa gwarancyjna, czy nie. Jeśli uznamy, że jest to naprawa gwarancyjna, naprawimy rower za darmo i zwrócimy koszty wysyłki. Jeśli uznamy, że nie jest to naprawa gwarancyjna, naprawimy rower na koszt użytkownika.


Gdzie mogę naprawić mój rower elektryczny?

  • EROWEROWA.PL oferuje serwis i przeglądy rowerów elektrycznych tylko w Pradze, prosimy o kontakt z odpowiednimi dealerami rowerów elektrycznych i ich oddziałami w Polsce.


Nie jestem pewien, czy jest to naprawa gwarancyjna.
 

Jeśli nie masz pewności, czy jest to wada gwarancyjna, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem servis@erowerowa.pl. Zwykle odpowiemy natychmiast, ale nie później niż w ciągu 24 godzin.


Jak długa jest gwarancja

Sprzedajemy nasze rowery elektryczne z dwuletnią gwarancją. Naszym celem jest zapewnienie Ci jak najlepszych wrażeń z jazdy rowerem, dlatego w naszym najlepszym interesie jest jak najszybsze rozwiązanie wszelkich problemów.

Masz inny problem, na który nie znalazłeś odpowiedzi?

W razie dalszych problemów technicznych z rowerem elektrycznym, prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem servis@erowerowa.pl. Prosimy o opisanie konkretnego problemu, a my postaramy się znaleźć rozwiązanie najszybciej, jak to możliwe.


 

W przypadku dalszych pytań/zapytań dotyczących serwisu prosimy o kontakt pod adresem servis@erowerowa.pl