RAYMON Tarok Ultra
Dzięki wytrzymałej, ale lekkiej ramie, rewolucyjnemu silnikowi ZF CentriX o momencie obrotowym 90 Nm i baterii o pojemności do 756 Wh, RAYMON Tarok Ultra jest idealnym partnerem dla każdego, kto szuka maksymalnej wydajności, dużego zasięgu i precyzyjnego prowadzenia, nawet w najtrudniejszym terenie.
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm
Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.
Karbon na każdym kroku
Karbonowa rama i inne komponenty, takie jak kierownica i obręcze, zapewniają maksymalną wydajność, trwałość i jakość jazdy przy zachowaniu niskiej masy.
RAYMON Tarok Ultra - karbonowy e-MTB zapewniający bezkompromisowe osiągi w terenie
RAYMON Tarok Ultra to najwyższej klasy rower elektryczny przeznaczony dla wymagających rowerzystów, którzy oczekują od swojej maszyny maksymalnej wydajności, niezawodności i zaawansowanej technologii. Rama z włókna węglowego HSC Composite o skoku 160 mm i konfiguracji mullet (29"/27,5") oferuje idealne połączenie sztywności, prowadzenia i komfortu w trudnym terenie. Przy wadze zaledwie 22,9 kg i ładowności do 130 kg jest gotowy na długie i wymagające przejażdżki.
Sercem roweru jest potężny silnik ZF CentriX (wyprodukowany w Czechach) o mocy do 600 W i momencie obrotowym 90 Nm, który z łatwością radzi sobie ze stromymi podjazdami. Akumulator 756 Wh jest w pełni zintegrowany i wyjmowany, idealny na dłuższe wycieczki i do codziennego użytku.
Płynna i precyzyjna zmiana 12 biegów jest obsługiwana przez najwyższej klasy bezprzewodowy system SRAM X0 Eagle Transmission z kasetą 10-52 zębów i łańcuchem Flattop. Bezpieczeństwo nawet na najtrudniejszych zjazdach zapewniają nowe czterotłoczkowe hamulce SRAM Maven Silver z tarczami 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu.
Komponenty takie jak karbonowa kierownica Race Face Next, teleskopowa sztyca podsiodłowa Raymon, amortyzowany widelec FOX Float 38 Factory Grip X2 i wytrzymałe karbonowe koła Newmen Phase 30 z oponami Continental Kryptotal-F SuperSoft jasno pokazują, że ten e-rower jest gotowy do poważnej jazdy po szlakach.
RAYMON Tarok Ultra to wybór dla tych, którzy szukają najwyższej wydajności, nowoczesnego wyposażenia i zabawy bez kompromisów.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po rowerach elektrycznych, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray.
Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2025 |
Waga wraz z akumulatorem | 22,9 kg |
Marka | Raymon |
Rozmiar ramy | Rama XLRama LRama M |
Kolor | Srebrny |
Nośność | 130 kg |
Napęd elektryczny
Producent silnika | ZF |
Typ silnika | ZF CentriX 90 |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Zawieszenie
Tłumik | FOX Float X2 Factory, air, 205x65 mm |
Przedni widelec | FOX Float 38 Factory, Grip X2, E-Optimized, air, 160 mm, tapered |
Komponenty
Siodło | Raymon 143 VM Fit |
Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
Kierownice | Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm |
Przedłużacz | Race Face Affect 35 mm |
Płaszcze | Continental Kryptotal 65-584Continental Kryptotal 60-622 |
Przerzutki
Sortowanie | Sram AXS POD controller |
Kaseta | Sram XS 1295, 10-52T |
Shifter | Sram X0 Eagle Transmission |
Liczba biegów | 1x12 |
Hamulce
Hamulce tylne | Sram Maven Silver, 4-tłokowy, hydrauliczny, 200 mm |
Hamulce przednie | Sram Maven Silver, 4-tłokowy, hydrauliczny, 220 mm |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.