Silnik ZF CentriX
Nowa generacja silników do rowerów elektrycznych
ZF wprowadza na rynek rewolucyjny silnik CentriX, który łączy w sobie moc, kompaktowe wymiary i elastyczność integracji. Ta potężna i ultrakompaktowa jednostka napędowa wyznacza nowy standard dla nowoczesnych rowerów elektrycznych - zarówno miejskich, trekkingowych, jak i górskich.
Kluczowe fakty
Dwa modele, jedno kompaktowe rozwiązanie
Silnik CentriX jest dostępny w dwóch wersjach, aby objąć szeroki zakres stylów jazdy:
Obie wersje mają identyczną konstrukcję - jednostka waży zaledwie 2,5 kg i ma średnicę zaledwie 88 mm, co pozwala na niemal niewidoczną integrację z ramą roweru.
Zaawansowana technologicznie architektura
Jedną z głównych zalet CentriX jest rewolucyjna architektura systemu. Dzięki podejściu plug & play instalacja jest niezwykle prosta - wystarczy jedno gniazdo i cztery śruby. Znacznie skraca to czas instalacji i serwisowania, co doceniają zarówno producenci, jak i dealerzy.
Ponadto jednolity rozmiar i waga obu wersji zapewnia producentom bezprecedensową swobodę w projektowaniu ram i ułatwia przejście między różnymi modelami rowerów.
Doskonałe wrażenia z jazdy
Silnik ZF CentriX zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy bardzo niskiej kadencji, co przekłada się na naturalne i płynne wrażenia z jazdy. Ponadto zintegrowane sprzęgło zapewnia doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie, co jest szczególnie cenione przez rowerzystów o sportowym zacięciu.