RAYMON Tarok Pure
Lekka i wytrzymała rama z włókna węglowego, mocny silnik ZF CentriX (90 Nm) i niezawodny osprzęt Shimano - idealny wybór do przyjemnej i pewnej jazdy w terenie.
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm
Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.
Magia mulleta: zwinny i stabilny.
29-calowe koło z przodu dla maksymalnej przyczepności, 27,5-calowe z tyłu dla lepszej zwinności i trakcji - idealne połączenie dla szybkich reakcji i precyzyjnego prowadzenia.
Zabawa na szlaku w najlepszym wydaniu - niezawodne osiągi, nowoczesne wyposażenie i pewność na szlaku
RAYMON Tarok Pure to karbonowy e-MTB do codziennej jazdy po szlakach i weekendowych wypraw terenowych. Oferuje doskonałą równowagę między mocą, trwałością i kontrolą dzięki sprawdzonemu silnikowi ZF CentriX o mocy do 600 W i momencie obrotowym 90 Nm. Rama z kompozytu węglowego HSC o skoku 160 mm i geometrii mullet (29"/27,5") zapewnia doskonałe prowadzenie i stabilność w technicznym terenie.
Zawieszenie zapewnia widelec powietrzny SR Suntour Zeron36X RC o skoku 160 mm, który z łatwością pochłania wstrząsy nawet na wymagających przełęczach. Niezawodne czterotłokowe hamulce hydrauliczne Tektro Gemini SL z tarczami 203 mm z przodu i z tyłu zapewniają dużą siłę hamowania podczas zjazdów pełnych adrenaliny.
Precyzyjna 12-biegowa przerzutka Shimano Deore M6100 z kasetą 10-51 zębów i płynną zmianą przełożeń zapewnia komfortową jazdę nawet w pagórkowatym terenie. Koła Raymon VR23/DT210 i opony Schwalbe Nobby Nic Addix 29x2.60 dodają pewności na każdej nawierzchni.
Dzięki teleskopowej sztycy podsiodłowej, wygodnemu siodełku Raymon 143 VM Fit i niezawodnemu prowadzeniu, Tarok Pure jest idealnym wyborem dla rowerzystów, którzy chcą wysokiej jakości roweru elektrycznego z doskonałymi funkcjami, bez zbędnych kompromisów.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray.
Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2025 |
Waga wraz z akumulatorem | 23,4 kg |
Marka | Raymon |
Rozmiar ramy | Rama LRama XLRama M |
Kolor | CzarnyNiebieski |
Nośność | 130 kg |
Napęd elektryczny
Producent silnika | ZF |
Typ silnika | ZF CentriX 90 |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Zawieszenie
Tłumik | SR Suntour EdgeX R |
Przedni widelec | SR Suntour Zeron36X RC |
Komponenty
Siodło | Raymon 143 VM Fit |
Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
Kierownice | Raymon Riser 35 mm, Sweep: 9°, Rise: 20 mm |
Przedłużacz | Raymon 35, 0°, Ahead |
Płaszcze | Schwalbe Nobby Nic |
Przerzutki
Sortowanie | Shimano SL-M6100-R Deore |
Kaseta | Shimano CS-M6100 12spd 10-51spd |
Shifter | Shimano Deore RD-M6100, 12spd |
Liczba biegów | 1x12 |
Hamulce
Hamulce tylne | Tektro Gemini SL, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Hamulce przednie | Tektro Gemini SL, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.