RAYMON Tarok Pure
Lekka i wytrzymała rama z włókna węglowego, mocny silnik ZF CentriX (90 Nm) i niezawodny osprzęt Shimano - idealny wybór do przyjemnej i pewnej jazdy w terenie.
% Zniżka przy zakupie
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm


Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.
Magia mulleta: zwinny i stabilny.
29-calowe koło z przodu dla maksymalnej przyczepności, 27,5-calowe z tyłu dla lepszej zwinności i trakcji - idealne połączenie dla szybkich reakcji i precyzyjnego prowadzenia.

Zabawa na szlaku w najlepszym wydaniu - niezawodne osiągi, nowoczesne wyposażenie i pewność na szlaku
RAYMON Tarok Pure to karbonowy e-MTB do codziennej jazdy po szlakach i weekendowych wypraw terenowych. Oferuje doskonałą równowagę między mocą, trwałością i kontrolą dzięki sprawdzonemu silnikowi ZF CentriX o mocy do 600 W i momencie obrotowym 90 Nm. Rama z kompozytu węglowego HSC o skoku 160 mm i geometrii mullet (29"/27,5") zapewnia doskonałe prowadzenie i stabilność w technicznym terenie.
Zawieszenie zapewnia widelec powietrzny SR Suntour Zeron36X RC o skoku 160 mm, który z łatwością pochłania wstrząsy nawet na wymagających przełęczach. Niezawodne czterotłokowe hamulce hydrauliczne Tektro Gemini SL z tarczami 203 mm z przodu i z tyłu zapewniają dużą siłę hamowania podczas zjazdów pełnych adrenaliny.
Precyzyjna 12-biegowa przerzutka Shimano Deore M6100 z kasetą 10-51 zębów i płynną zmianą przełożeń zapewnia komfortową jazdę nawet w pagórkowatym terenie. Koła Raymon VR23/DT210 i opony Schwalbe Nobby Nic Addix 29x2.60 dodają pewności na każdej nawierzchni.
Dzięki teleskopowej sztycy podsiodłowej, wygodnemu siodełku Raymon 143 VM Fit i niezawodnemu prowadzeniu, Tarok Pure jest idealnym wyborem dla rowerzystów, którzy chcą wysokiej jakości roweru elektrycznego z doskonałymi funkcjami, bez zbędnych kompromisów.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Bateria ZF SI756
Akumulator ZF e-bike o pojemności 756 Wh i wadze 4,2 kg. Akumulator jest podłączony do systemu za pomocą terminala znajdującego się w dolnej rurze. Umożliwia to elastyczny i bezpieczny montaż. Akumulator można szybko wyjąć i ładować zewnętrznie. Bateria charakteryzuje się bardzo wysoką gęstością energii i optymalnym stosunkiem masy do pojemności. Zapewnia stabilne dostarczanie energii nawet podczas bardziej wymagającej jazdy, podjazdów lub dłuższych tras. Akumulator został zaprojektowany z myślą o szybkim i wydajnym ładowaniu oraz zapewnia długotrwałą stabilność dzięki zoptymalizowanej elektronice BMS, która chroni przed przeładowaniem, przegrzaniem i głębokim rozładowaniem.

ZF Core Controller
Główny kontroler służy jako centralny interfejs sterujący i „centrum obliczeniowe” dla systemu ZF Bike Eco System, który łączy wszystkie podstawowe funkcje operacyjne za pomocą przycisków z bezprzewodowym interfejsem Bluetooth do połączenia z odpowiednią aplikacją. Główny kontroler posiada na górnej krawędzi magnetyczny port pogo-pin. Umożliwia to użytkownikowi ładowanie smartfona podczas jazdy za pomocą odpowiedniego kabla z złączem USB-C lub Lightning. Wysoka wydajność i szybkie przetwarzanie danych. Modułowa architektura. Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja.

Wyświetlacz ZF Color
ZF Color Display to wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz, który zapewnia przegląd wszystkich kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Został zaprojektowany tak, aby łączyć intuicyjną obsługę, nowoczesny design i wysoką odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Wysokiej rozdzielczości 2,8-calowy kolorowy wyświetlacz ZF z funkcją dotykową można podłączyć do systemu ZF Bike Eco System za pomocą kontrolera ZF Core Controller. Nowoczesny interfejs użytkownika zawiera trzy różne ekrany. Wyświetlanie danych jazdy na ekranach jazdy można dostosować za pomocą dotyku. System uzupełnia wizualizacja danych nawigacyjnych.

ZF Remote
Intuicyjna jednostka sterująca, dyskretnie zintegrowana z kokpitem roweru elektrycznego. Kompaktowa, niezawodna i przejrzysta wizualnie. Ten kontroler stanowi kluczowy element interfejsu użytkownika, ponieważ umożliwia szybkie i bezpieczne sterowanie wspomaganiem silnika oraz innymi funkcjami bez konieczności puszczania kierownicy. Przycisk informacyjny umożliwia dostęp do różnych ekranów kolorowego wyświetlacza ZF. Ergonomiczna konstrukcja. Zintegrowany czujnik światła oferuje dodatkowo automatyczne sterowanie oświetleniem i automatyczną regulację jasności kolorowego wyświetlacza ZF oraz jednostki sterującej ZF Core Controller.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray. Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Kontakt: RAYMON Bicycles GmbH, Rudolf-Diesel-Straße 35, 97424 Schweinfurt Germany, e-mail: info@raymon.com, telefon: +49 9721 539 35 96 20, strona internetowa: www.raymon-bicycles.com
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2025 |
| Waga wraz z akumulatorem | 23,4 kg |
| Marka | Raymon |
| Rozmiar ramy | Rama L, Rama XL, Rama M |
| Nośność | 130 kg |
| Kolor | Czarny, Niebieski |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | ZF |
| Typ silnika | ZF CentriX 90 |
| Moment obrotowy | 90 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
| Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Przerzutki
| Liczba biegów | 1x12 |
| Shifter | Shimano Deore RD-M6100, 12spd |
| Kaseta | Shimano CS-M6100, 12 biegów, 10-51z |
| Sortowanie | Shimano SL-M6100-R Deore |
Komponenty
| Siodło | Raymon 143 VM Fit |
| Przedłużacz | Raymon 35, 0°, Ahead |
| Płaszcze | Schwalbe Nobby Nic |
| Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
| Kierownice | Raymon Riser 35 mm, Sweep: 9°, Rise: 20 mm |
Hamulce
| Hamulce przednie | Tektro Gemini SL, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
| Hamulce tylne | Tektro Gemini SL, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | SR Suntour EdgeX R |
| Przedni widelec | SR Suntour Zeron36X RC |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.





