RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro

RAYMON Tarok Pro

Solidna rama, nowy silnik ZF CentriX z momentem obrotowym 90 Nm i nowoczesny e-wydech zapewniają maksymalną moc pod górę i pewność na zjazdach. Idealny dla rowerzystów szukających roweru elektrycznego na szlaki z naciskiem na kontrolę i wrażenia z jazdy.

Wybór opcji
Wzrost rowerzysty: 165 cm

150

210

Zalecany rozmiar *:
17 - 18" (M)

*Podane wartości są orientacyjne.

Cena przed rabatem: 38 235 zł

38 235 zł

Oszczędzasz 0 zł

31085 zł bez VAT
?
Odliczenie VAT jest możliwe dla każdego przedsiębiorcy.
Poradce

Potrzebujesz porady?


Autoryzowany sprzedawca

i
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą tej marki, u nas masz pewność oryginału.

% Zniżka przy zakupie

i
Zniżka 5% przy zakupie 2 lub więcej rowerów elektrycznych. Automatycznie odliczany w koszyku.
Silnik

ZF CentriX

Moc silnika

90 Nm

Pojemność akumulatora

756 Wh

Przerzutka

12 biegów

Rozmiar kół

MX - 27,5"/29"

Skok amortyzatora

160 mm

raymon tarok pro detail

raymon internal cable routing

Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji

Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.

Przekładnia Sram GX Eagle

12-biegowa, bezprzewodowa przerzutka oferująca niezawodną, płynną i precyzyjną zmianę przełożeń podczas wymagającej jazdy w terenie.

Sram GX Eagle Transmission

Szlakowa maszyna bez kompromisów - moc silnika ZF i prowadzenie podczas wymagających zjazdów i podjazdów

RAYMON Tarok Pro to rower elektryczny typu unisex przeznaczony dla rowerzystów, którzy chcą maksymalnej wydajności i kontroli w trudnym terenie. Karbonowa rama HSC Composite z kombinacją 29-calowych kół przednich i 27,5-calowych kół tylnych (konfiguracja mullet) zapewnia doskonałą równowagę między prędkością, stabilnością i zwinnością. Dzięki geometrii skoncentrowanej na zjazdach i 160 mm skoku, Tarok Pro jest gotowy do zdominowania każdego szlaku.

Sercem roweru jest potężny silnik ZF CentriX (wyprodukowany w Czechach) o mocy 250/600 W i momencie obrotowym 90 Nm, zapewniający mnóstwo mocy nawet na najtrudniejszych podjazdach. Akumulator o pojemności 756 Wh jest w pełni zintegrowany i wyjmowany, co ułatwia ładowanie i wydłuża jego żywotność. Komfort i precyzję prowadzenia zapewnia karbonowa kierownica Race Face Next z wygodnym skokiem i sprytnym pochyleniem, uzupełniona teleskopową sztycą Raymon Dropper Post.

Za bezpieczeństwo i niezawodne hamowanie odpowiadają czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Maven Bronze z tarczą 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu. Precyzyjną i szybką zmianę przełożeń 12-biegowego systemu SRAM GX Eagle z kasetą 10-52 zębów ułatwia ergonomiczny kontroler bezprzewodowy Sram AXS Pod Controller.

Widelec RockShox ZEB Select ze skokiem 160 mm i zawieszeniem pneumatycznym zapewnia doskonałą reakcję i kontrolę nawet w najtrudniejszych przełęczach. Koła DT Swiss H1900 Spline są przystosowane do montażu bezdętkowego, a w połączeniu z oponami Continental Kryptotal Enduro SuperSoft zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość.

Z całkowitą masą 24 kg i ładownością do 130 kg, RAYMON Tarok Pro jest idealnym partnerem do intensywnych przygód na szlakach i wymagających terenowych podjazdów i zjazdów.

Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.

Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego

500 Wh
300 Wh 600 Wh 900 Wh 1200 Wh
75 kg
50 kg 80 kg 110 kg 140 kg
3
Min 2 3 4 Max
Równina
Równina

Równina

Średni

Średni

Góry

Góry

Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:

*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Węglowe włókno

Węglowe włókno

Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Silnik centralny ZF CentriX 90

Silnik ZF CentriX 90

ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.

System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.

CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Więcej informacji

Bateria ZF SI756 756 Wh

Bateria ZF SI756

Akumulator ZF e-bike o pojemności 756 Wh i wadze 4,2 kg. Akumulator jest podłączony do systemu za pomocą terminala znajdującego się w dolnej rurze. Umożliwia to elastyczny i bezpieczny montaż. Akumulator można szybko wyjąć i ładować zewnętrznie. Bateria charakteryzuje się bardzo wysoką gęstością energii i optymalnym stosunkiem masy do pojemności. Zapewnia stabilne dostarczanie energii nawet podczas bardziej wymagającej jazdy, podjazdów lub dłuższych tras. Akumulator został zaprojektowany z myślą o szybkim i wydajnym ładowaniu oraz zapewnia długotrwałą stabilność dzięki zoptymalizowanej elektronice BMS, która chroni przed przeładowaniem, przegrzaniem i głębokim rozładowaniem.

ZF Core Controller

ZF Core Controller

Główny kontroler służy jako centralny interfejs sterujący i „centrum obliczeniowe” dla systemu ZF Bike Eco System, który łączy wszystkie podstawowe funkcje operacyjne za pomocą przycisków z bezprzewodowym interfejsem Bluetooth do połączenia z odpowiednią aplikacją. Główny kontroler posiada na górnej krawędzi magnetyczny port pogo-pin. Umożliwia to użytkownikowi ładowanie smartfona podczas jazdy za pomocą odpowiedniego kabla z złączem USB-C lub Lightning. Wysoka wydajność i szybkie przetwarzanie danych. Modułowa architektura. Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja.

Wyświetlacz ZF Color

Wyświetlacz ZF Color

ZF Color Display to wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz, który zapewnia przegląd wszystkich kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Został zaprojektowany tak, aby łączyć intuicyjną obsługę, nowoczesny design i wysoką odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Wysokiej rozdzielczości 2,8-calowy kolorowy wyświetlacz ZF z funkcją dotykową można podłączyć do systemu ZF Bike Eco System za pomocą kontrolera ZF Core Controller. Nowoczesny interfejs użytkownika zawiera trzy różne ekrany. Wyświetlanie danych jazdy na ekranach jazdy można dostosować za pomocą dotyku. System uzupełnia wizualizacja danych nawigacyjnych.

Sterownik ZF Remote

ZF Remote

Intuicyjna jednostka sterująca, dyskretnie zintegrowana z kokpitem roweru elektrycznego. Kompaktowa, niezawodna i przejrzysta wizualnie. Ten kontroler stanowi kluczowy element interfejsu użytkownika, ponieważ umożliwia szybkie i bezpieczne sterowanie wspomaganiem silnika oraz innymi funkcjami bez konieczności puszczania kierownicy. Przycisk informacyjny umożliwia dostęp do różnych ekranów kolorowego wyświetlacza ZF. Ergonomiczna konstrukcja. Zintegrowany czujnik światła oferuje dodatkowo automatyczne sterowanie oświetleniem i automatyczną regulację jasności kolorowego wyświetlacza ZF oraz jednostki sterującej ZF Core Controller.

Raymon brand e-bikes

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray. Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.

Kontakt: RAYMON Bicycles GmbH, Rudolf-Diesel-Straße 35, 97424 Schweinfurt Germany, e-mail: info@raymon.com, telefon: +49 9721 539 35 96 20, strona internetowa: www.raymon-bicycles.com

E-rowery Raymon

Parametry

arrow

Ogólne

Waga wraz z akumulatorem 24 kg
Marka Raymon
Rozmiar ramy Rama L, Rama XL, Rama M
Nośność 130 kg
Kolor Zielony
arrow

Napęd elektryczny

Producent silnika ZF
Typ silnika ZF CentriX 90
Moment obrotowy 90 Nm
Silnik centralny Tak
arrow

Bateria

Ładowarka ZF BC200, 4 A
Pojemność baterii 700 - 799 Wh
Precyzyjna wydajność 756 Wh
arrow

Przerzutki

Liczba biegów 1x12
Shifter Sram GX Eagle AXS T-Type, 12 biegów
Kaseta Sram XS-1270 Eagle T-Type 10-52Z
Sortowanie Sram AXS POD controller
arrow

Komponenty

Piasta tylna DT Swiss H1900 Spline
Torba siodłowa Raymon, 34,9 mm, Dropper Post
Płaszcze Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584
Przedłużacz Race Face Affect 35 mm
Piasta przednia DT Swiss H1900 Spline
Kierownice Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm
Stojaki DT Swiss H1900 Spline (29" / 30 mm // 27,5" / 30 mm)
Siodło Raymon 143 VM Fit
arrow

Hamulce

Hamulce przednie Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 220 mm
Hamulce tylne Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 200 mm
arrow

Zawieszenie

Tłumik RockShox Vivid Select+
Przedni widelec RockShox ZEB Select, 160mm, Charger RC, DebonAir+, 15x110mm Maxle, 44mm offset

Pytania

Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.