ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm
Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.
Przekładnia Sram GX Eagle
12-biegowa, bezprzewodowa przerzutka oferująca niezawodną, płynną i precyzyjną zmianę przełożeń podczas wymagającej jazdy w terenie.
Szlakowa maszyna bez kompromisów - moc silnika ZF i prowadzenie podczas wymagających zjazdów i podjazdów
RAYMON Tarok Pro to rower elektryczny typu unisex przeznaczony dla rowerzystów, którzy chcą maksymalnej wydajności i kontroli w trudnym terenie. Karbonowa rama HSC Composite z kombinacją 29-calowych kół przednich i 27,5-calowych kół tylnych (konfiguracja mullet) zapewnia doskonałą równowagę między prędkością, stabilnością i zwinnością. Dzięki geometrii skoncentrowanej na zjazdach i 160 mm skoku, Tarok Pro jest gotowy do zdominowania każdego szlaku.
Sercem roweru jest potężny silnik ZF CentriX (wyprodukowany w Czechach) o mocy 250/600 W i momencie obrotowym 90 Nm, zapewniający mnóstwo mocy nawet na najtrudniejszych podjazdach. Akumulator o pojemności 756 Wh jest w pełni zintegrowany i wyjmowany, co ułatwia ładowanie i wydłuża jego żywotność. Komfort i precyzję prowadzenia zapewnia karbonowa kierownica Race Face Next z wygodnym skokiem i sprytnym pochyleniem, uzupełniona teleskopową sztycą Raymon Dropper Post.
Za bezpieczeństwo i niezawodne hamowanie odpowiadają czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Maven Bronze z tarczą 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu. Precyzyjną i szybką zmianę przełożeń 12-biegowego systemu SRAM GX Eagle z kasetą 10-52 zębów ułatwia ergonomiczny kontroler bezprzewodowy Sram AXS Pod Controller.
Widelec RockShox ZEB Select ze skokiem 160 mm i zawieszeniem pneumatycznym zapewnia doskonałą reakcję i kontrolę nawet w najtrudniejszych przełęczach. Koła DT Swiss H1900 Spline są przystosowane do montażu bezdętkowego, a w połączeniu z oponami Continental Kryptotal Enduro SuperSoft zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość.
Z całkowitą masą 24 kg i ładownością do 130 kg, RAYMON Tarok Pro jest idealnym partnerem do intensywnych przygód na szlakach i wymagających terenowych podjazdów i zjazdów.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray.
Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Parametry
Ogólne
Waga wraz z akumulatorem | 24 kg |
Marka | Raymon |
Rozmiar ramy | Rama L, Rama XL, Rama M |
Nośność | 130 kg |
Kolor | Zielony |
Napęd elektryczny
Producent silnika | ZF |
Typ silnika | ZF CentriX 90 |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Przerzutki
Liczba biegów | 1x12 |
Shifter | Sram GX Eagle AXS T-Type, 12 biegów |
Kaseta | Sram XS-1270 Eagle T-Type 10-52Z |
Sortowanie | Sram AXS POD controller |
Komponenty
Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
Stojaki | DT Swiss H1900 Spline (29" / 30 mm // 27,5" / 30 mm) |
Piasta przednia | DT Swiss H1900 Spline |
Piasta tylna | DT Swiss H1900 Spline |
Przedłużacz | Race Face Affect 35 mm |
Płaszcze | Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584 |
Siodło | Raymon 143 VM Fit |
Kierownice | Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm |
Hamulce
Hamulce przednie | Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 220 mm |
Hamulce tylne | Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 200 mm |
Zawieszenie
Tłumik | RockShox Vivid Select+ |
Przedni widelec | RockShox ZEB Select, 160mm, Charger RC, DebonAir+, 15x110mm Maxle, 44mm offset |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.