RAYMON Tarok Pro
Solidna rama, nowy silnik ZF CentriX z momentem obrotowym 90 Nm i nowoczesny e-wydech zapewniają maksymalną moc pod górę i pewność na zjazdach. Idealny dla rowerzystów szukających roweru elektrycznego na szlaki z naciskiem na kontrolę i wrażenia z jazdy.
% Zniżka przy zakupie
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm


Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.
Przekładnia Sram GX Eagle
12-biegowa, bezprzewodowa przerzutka oferująca niezawodną, płynną i precyzyjną zmianę przełożeń podczas wymagającej jazdy w terenie.

Szlakowa maszyna bez kompromisów - moc silnika ZF i prowadzenie podczas wymagających zjazdów i podjazdów
RAYMON Tarok Pro to rower elektryczny typu unisex przeznaczony dla rowerzystów, którzy chcą maksymalnej wydajności i kontroli w trudnym terenie. Karbonowa rama HSC Composite z kombinacją 29-calowych kół przednich i 27,5-calowych kół tylnych (konfiguracja mullet) zapewnia doskonałą równowagę między prędkością, stabilnością i zwinnością. Dzięki geometrii skoncentrowanej na zjazdach i 160 mm skoku, Tarok Pro jest gotowy do zdominowania każdego szlaku.
Sercem roweru jest potężny silnik ZF CentriX (wyprodukowany w Czechach) o mocy 250/600 W i momencie obrotowym 90 Nm, zapewniający mnóstwo mocy nawet na najtrudniejszych podjazdach. Akumulator o pojemności 756 Wh jest w pełni zintegrowany i wyjmowany, co ułatwia ładowanie i wydłuża jego żywotność. Komfort i precyzję prowadzenia zapewnia karbonowa kierownica Race Face Next z wygodnym skokiem i sprytnym pochyleniem, uzupełniona teleskopową sztycą Raymon Dropper Post.
Za bezpieczeństwo i niezawodne hamowanie odpowiadają czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Maven Bronze z tarczą 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu. Precyzyjną i szybką zmianę przełożeń 12-biegowego systemu SRAM GX Eagle z kasetą 10-52 zębów ułatwia ergonomiczny kontroler bezprzewodowy Sram AXS Pod Controller.
Widelec RockShox ZEB Select ze skokiem 160 mm i zawieszeniem pneumatycznym zapewnia doskonałą reakcję i kontrolę nawet w najtrudniejszych przełęczach. Koła DT Swiss H1900 Spline są przystosowane do montażu bezdętkowego, a w połączeniu z oponami Continental Kryptotal Enduro SuperSoft zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość.
Z całkowitą masą 24 kg i ładownością do 130 kg, RAYMON Tarok Pro jest idealnym partnerem do intensywnych przygód na szlakach i wymagających terenowych podjazdów i zjazdów.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Bateria ZF SI756
Akumulator ZF e-bike o pojemności 756 Wh i wadze 4,2 kg. Akumulator jest podłączony do systemu za pomocą terminala znajdującego się w dolnej rurze. Umożliwia to elastyczny i bezpieczny montaż. Akumulator można szybko wyjąć i ładować zewnętrznie. Bateria charakteryzuje się bardzo wysoką gęstością energii i optymalnym stosunkiem masy do pojemności. Zapewnia stabilne dostarczanie energii nawet podczas bardziej wymagającej jazdy, podjazdów lub dłuższych tras. Akumulator został zaprojektowany z myślą o szybkim i wydajnym ładowaniu oraz zapewnia długotrwałą stabilność dzięki zoptymalizowanej elektronice BMS, która chroni przed przeładowaniem, przegrzaniem i głębokim rozładowaniem.

ZF Core Controller
Główny kontroler służy jako centralny interfejs sterujący i „centrum obliczeniowe” dla systemu ZF Bike Eco System, który łączy wszystkie podstawowe funkcje operacyjne za pomocą przycisków z bezprzewodowym interfejsem Bluetooth do połączenia z odpowiednią aplikacją. Główny kontroler posiada na górnej krawędzi magnetyczny port pogo-pin. Umożliwia to użytkownikowi ładowanie smartfona podczas jazdy za pomocą odpowiedniego kabla z złączem USB-C lub Lightning. Wysoka wydajność i szybkie przetwarzanie danych. Modułowa architektura. Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja.

Wyświetlacz ZF Color
ZF Color Display to wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz, który zapewnia przegląd wszystkich kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Został zaprojektowany tak, aby łączyć intuicyjną obsługę, nowoczesny design i wysoką odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Wysokiej rozdzielczości 2,8-calowy kolorowy wyświetlacz ZF z funkcją dotykową można podłączyć do systemu ZF Bike Eco System za pomocą kontrolera ZF Core Controller. Nowoczesny interfejs użytkownika zawiera trzy różne ekrany. Wyświetlanie danych jazdy na ekranach jazdy można dostosować za pomocą dotyku. System uzupełnia wizualizacja danych nawigacyjnych.

ZF Remote
Intuicyjna jednostka sterująca, dyskretnie zintegrowana z kokpitem roweru elektrycznego. Kompaktowa, niezawodna i przejrzysta wizualnie. Ten kontroler stanowi kluczowy element interfejsu użytkownika, ponieważ umożliwia szybkie i bezpieczne sterowanie wspomaganiem silnika oraz innymi funkcjami bez konieczności puszczania kierownicy. Przycisk informacyjny umożliwia dostęp do różnych ekranów kolorowego wyświetlacza ZF. Ergonomiczna konstrukcja. Zintegrowany czujnik światła oferuje dodatkowo automatyczne sterowanie oświetleniem i automatyczną regulację jasności kolorowego wyświetlacza ZF oraz jednostki sterującej ZF Core Controller.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray. Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Kontakt: RAYMON Bicycles GmbH, Rudolf-Diesel-Straße 35, 97424 Schweinfurt Germany, e-mail: info@raymon.com, telefon: +49 9721 539 35 96 20, strona internetowa: www.raymon-bicycles.com
Parametry
Ogólne
| Waga wraz z akumulatorem | 24 kg |
| Marka | Raymon |
| Rozmiar ramy | Rama L, Rama XL, Rama M |
| Nośność | 130 kg |
| Kolor | Zielony |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | ZF |
| Typ silnika | ZF CentriX 90 |
| Moment obrotowy | 90 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
| Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Przerzutki
| Liczba biegów | 1x12 |
| Shifter | Sram GX Eagle AXS T-Type, 12 biegów |
| Kaseta | Sram XS-1270 Eagle T-Type 10-52Z |
| Sortowanie | Sram AXS POD controller |
Komponenty
| Piasta tylna | DT Swiss H1900 Spline |
| Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
| Płaszcze | Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584 |
| Przedłużacz | Race Face Affect 35 mm |
| Piasta przednia | DT Swiss H1900 Spline |
| Kierownice | Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm |
| Stojaki | DT Swiss H1900 Spline (29" / 30 mm // 27,5" / 30 mm) |
| Siodło | Raymon 143 VM Fit |
Hamulce
| Hamulce przednie | Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 220 mm |
| Hamulce tylne | Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 200 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | RockShox Vivid Select+ |
| Przedni widelec | RockShox ZEB Select, 160mm, Charger RC, DebonAir+, 15x110mm Maxle, 44mm offset |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.










