RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro RAYMON Tarok Pro

RAYMON Tarok Pro

Solidna rama, nowy silnik ZF CentriX z momentem obrotowym 90 Nm i nowoczesny e-wydech zapewniają maksymalną moc pod górę i pewność na zjazdach. Idealny dla rowerzystów szukających roweru elektrycznego na szlaki z naciskiem na kontrolę i wrażenia z jazdy.

Wybór opcji
Wzrost rowerzysty: 165 cm

150

210

Zalecany rozmiar *:
17 - 18" (M)

*Podane wartości są orientacyjne.

Cena przed rabatem: 38 234,60 zł

38 234,60 zł

Oszczędzasz 0,00 zł

31085,04 zł bez VAT
?
Odliczenie VAT jest możliwe dla każdego przedsiębiorcy.
Poradce

Potrzebujesz porady?

Znalazłeś lepszą cenę? Znalazłeś lepszą cenę?
Silnik

ZF CentriX

Moc silnika

90 Nm

Pojemność akumulatora

756 Wh

Przerzutka

12 biegów

Rozmiar kół

MX - 27,5"/29"

Skok amortyzatora

160 mm

raymon tarok pro detail

raymon internal cable routing

Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji

Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.

Przekładnia Sram GX Eagle

12-biegowa, bezprzewodowa przerzutka oferująca niezawodną, płynną i precyzyjną zmianę przełożeń podczas wymagającej jazdy w terenie.

Sram GX Eagle Transmission

Szlakowa maszyna bez kompromisów - moc silnika ZF i prowadzenie podczas wymagających zjazdów i podjazdów

RAYMON Tarok Pro to rower elektryczny typu unisex przeznaczony dla rowerzystów, którzy chcą maksymalnej wydajności i kontroli w trudnym terenie. Karbonowa rama HSC Composite z kombinacją 29-calowych kół przednich i 27,5-calowych kół tylnych (konfiguracja mullet) zapewnia doskonałą równowagę między prędkością, stabilnością i zwinnością. Dzięki geometrii skoncentrowanej na zjazdach i 160 mm skoku, Tarok Pro jest gotowy do zdominowania każdego szlaku.

Sercem roweru jest potężny silnik ZF CentriX (wyprodukowany w Czechach) o mocy 250/600 W i momencie obrotowym 90 Nm, zapewniający mnóstwo mocy nawet na najtrudniejszych podjazdach. Akumulator o pojemności 756 Wh jest w pełni zintegrowany i wyjmowany, co ułatwia ładowanie i wydłuża jego żywotność. Komfort i precyzję prowadzenia zapewnia karbonowa kierownica Race Face Next z wygodnym skokiem i sprytnym pochyleniem, uzupełniona teleskopową sztycą Raymon Dropper Post.

Za bezpieczeństwo i niezawodne hamowanie odpowiadają czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe Sram Maven Bronze z tarczą 220 mm z przodu i 200 mm z tyłu. Precyzyjną i szybką zmianę przełożeń 12-biegowego systemu SRAM GX Eagle z kasetą 10-52 zębów ułatwia ergonomiczny kontroler bezprzewodowy Sram AXS Pod Controller.

Widelec RockShox ZEB Select ze skokiem 160 mm i zawieszeniem pneumatycznym zapewnia doskonałą reakcję i kontrolę nawet w najtrudniejszych przełęczach. Koła DT Swiss H1900 Spline są przystosowane do montażu bezdętkowego, a w połączeniu z oponami Continental Kryptotal Enduro SuperSoft zapewniają doskonałą przyczepność i trwałość.

Z całkowitą masą 24 kg i ładownością do 130 kg, RAYMON Tarok Pro jest idealnym partnerem do intensywnych przygód na szlakach i wymagających terenowych podjazdów i zjazdów.

Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.

Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego

500 Wh
300 Wh 650 Wh 1000 Wh
75 Kg
50 Kg 95 Kg 140 Kg

Dominujący profil trasy:

Równina

Równina

Średni

Średni

Góry

Góry


Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:

*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik centralny ZF CentriX 90

Silnik ZF CentriX 90

ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.

System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.

CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Więcej informacji

Węglowe włókno

Węglowe włókno

Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Raymon brand e-bikes

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray.

Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.

E-rowery Raymon

Parametry

arrow

Ogólne

Waga wraz z akumulatorem 24 kg
Marka Raymon
Rozmiar ramy Rama L, Rama XL, Rama M
Nośność 130 kg
Kolor Zielony
arrow

Napęd elektryczny

Producent silnika ZF
Typ silnika ZF CentriX 90
Moment obrotowy 90 Nm
Silnik centralny Tak
arrow

Bateria

Ładowarka ZF BC200, 4 A
Pojemność baterii 700 - 799 Wh
Precyzyjna wydajność 756 Wh
arrow

Przerzutki

Liczba biegów 1x12
Shifter Sram GX Eagle AXS T-Type, 12 biegów
Kaseta Sram XS-1270 Eagle T-Type 10-52Z
Sortowanie Sram AXS POD controller
arrow

Komponenty

Torba siodłowa Raymon, 34,9 mm, Dropper Post
Stojaki DT Swiss H1900 Spline (29" / 30 mm // 27,5" / 30 mm)
Piasta przednia DT Swiss H1900 Spline
Piasta tylna DT Swiss H1900 Spline
Przedłużacz Race Face Affect 35 mm
Płaszcze Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584
Siodło Raymon 143 VM Fit
Kierownice Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm
arrow

Hamulce

Hamulce przednie Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 220 mm
Hamulce tylne Sram Maven Bronze, 4-tłokowy, hydrauliczny, 200 mm
arrow

Zawieszenie

Tłumik RockShox Vivid Select+
Przedni widelec RockShox ZEB Select, 160mm, Charger RC, DebonAir+, 15x110mm Maxle, 44mm offset

Pytania

Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.