RAYMON Tarok Air
Dzięki ramie z włókna węglowego, mocnemu silnikowi ZF CentriX i topowym komponentom Shimano XTR, jest to najlżejszy e-MTB dla rowerzystów, którzy chcą maksymalnej wydajności przy minimalnej wadze.
% Zniżka przy zakupie
ZF CentriX
90 Nm
504 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm


Karbon na każdym kroku
Karbonowa rama i inne komponenty, takie jak kierownica i obręcze, zapewniają maksymalną wydajność, trwałość i jakość jazdy przy zachowaniu niskiej masy.
Kokpit bez chaosu = 100% koncentracji
Proszę cieszyć się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym systemem zarządzania kablami.

RAYMON Tarok Air - szczytowe osiągnięcie wśród e-MTB z włókna węglowego
RAYMON Tarok Air to najlżejszy i najbardziej zaawansowany model z gamy Tarok trail - maszyna dla wymagających rowerzystów, którzy chcą tego, co najlepsze w e-MTB. Rama z włókna węglowego HSC Composite z geometrią mullet (29"/27,5") i 160 mm skoku zapewnia maksymalną sztywność, niską wagę i idealne prowadzenie w technicznie wymagającym terenie. Dzięki wadze wynoszącej zaledwie 20 kg, model ten jest idealny do zwinnych podjazdów i agresywnych zjazdów.
Potężny silnik ZF CentriX o mocy do 600 W i momencie obrotowym 90 Nm to siła napędowa, która bez wysiłku zabierze Cię na strome podjazdy. Akumulator o pojemności 504 Wh zapewnia wygodny zasięg przy zachowaniu komfortowej wagi. W porównaniu do innych modeli, Tarok Air może pochwalić się najlepszymi komponentami - Shimano XTR 12s, kasetą 10-51 zębów i łańcuchem XTR dla precyzyjnej i niezwykle szybkiej zmiany biegów.
Hamulce Shimano XTR BR-M9120 z czterema tłoczkami i tarczami 203 mm (Center Lock) z przodu i z tyłu gwarantują bezkompromisową skuteczność hamowania nawet w ekstremalnych warunkach. Zawieszenie zapewnia najwyższej klasy widelec powietrzny RockShox Lyrik Ultimate o skoku 160 mm, który zapewnia doskonałą reakcję i stabilność przy dużych prędkościach.
Kierownica z włókna węglowego Race Face Next, koła bezdętkowe Newmen Phase 30 i opony Continental Kryptotal-F Trail Soft zapewniają doskonałą przyczepność i precyzję w każdym manewrze. Dzięki teleskopowej sztycy podsiodłowej, ergonomicznemu siodełku Raymon SL i ogólnemu dopasowaniu bez kompromisów, Tarok Air jest uosobieniem tego, co najlepsze w obecnym świecie rowerów elektrycznych.
Potrzebują Państwopomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Bateria ZF SI504
Akumulator ZF e-bike o pojemności 504 Wh i wadze 3,2 kg. Akumulator jest podłączony do systemu za pomocą terminala znajdującego się w dolnej rurze. Umożliwia to elastyczny i bezpieczny montaż. Akumulator można szybko wyjąć i ładować zewnętrznie. Bateria charakteryzuje się bardzo wysoką gęstością energii i optymalnym stosunkiem masy do pojemności. Zapewnia stabilne dostarczanie energii nawet podczas bardziej wymagającej jazdy, podjazdów lub dłuższych tras. Akumulator został zaprojektowany z myślą o szybkim i wydajnym ładowaniu oraz zapewnia długotrwałą stabilność dzięki zoptymalizowanej elektronice BMS, która chroni przed przeładowaniem, przegrzaniem i głębokim rozładowaniem.

ZF Core Controller
Główny kontroler służy jako centralny interfejs sterujący i „centrum obliczeniowe” dla systemu ZF Bike Eco System, który łączy wszystkie podstawowe funkcje operacyjne za pomocą przycisków z bezprzewodowym interfejsem Bluetooth do połączenia z odpowiednią aplikacją. Główny kontroler posiada na górnej krawędzi magnetyczny port pogo-pin. Umożliwia to użytkownikowi ładowanie smartfona podczas jazdy za pomocą odpowiedniego kabla z złączem USB-C lub Lightning. Wysoka wydajność i szybkie przetwarzanie danych. Modułowa architektura. Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja.

Wyświetlacz ZF Color
ZF Color Display to wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz, który zapewnia przegląd wszystkich kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Został zaprojektowany tak, aby łączyć intuicyjną obsługę, nowoczesny design i wysoką odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Wysokiej rozdzielczości 2,8-calowy kolorowy wyświetlacz ZF z funkcją dotykową można podłączyć do systemu ZF Bike Eco System za pomocą kontrolera ZF Core Controller. Nowoczesny interfejs użytkownika zawiera trzy różne ekrany. Wyświetlanie danych jazdy na ekranach jazdy można dostosować za pomocą dotyku. System uzupełnia wizualizacja danych nawigacyjnych.

ZF Remote
Intuicyjna jednostka sterująca, dyskretnie zintegrowana z kokpitem roweru elektrycznego. Kompaktowa, niezawodna i przejrzysta wizualnie. Ten kontroler stanowi kluczowy element interfejsu użytkownika, ponieważ umożliwia szybkie i bezpieczne sterowanie wspomaganiem silnika oraz innymi funkcjami bez konieczności puszczania kierownicy. Przycisk informacyjny umożliwia dostęp do różnych ekranów kolorowego wyświetlacza ZF. Ergonomiczna konstrukcja. Zintegrowany czujnik światła oferuje dodatkowo automatyczne sterowanie oświetleniem i automatyczną regulację jasności kolorowego wyświetlacza ZF oraz jednostki sterującej ZF Core Controller.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray. Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Kontakt: RAYMON Bicycles GmbH, Rudolf-Diesel-Straße 35, 97424 Schweinfurt Germany, e-mail: info@raymon.com, telefon: +49 9721 539 35 96 20, strona internetowa: www.raymon-bicycles.com
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2025 |
| Waga wraz z akumulatorem | 20 kg |
| Marka | Raymon |
| Rozmiar ramy | Rama M, Rama L, Rama XL |
| Nośność | 130 kg |
| Kolor | Brązowy |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | ZF |
| Typ silnika | ZF CentriX 90 |
| Moment obrotowy | 90 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
| Pojemność baterii | 500 - 599 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 504 Wh |
Przerzutki
| Sortowanie | Shimano XT, 12 biegów |
| Liczba biegów | 1x12 |
| Shifter | Shimano XTR |
| Kaseta | Shimano XTR CS-M9100-12 (10-51T) |
Komponenty
| Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
| Płaszcze | Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584 |
| Siodło | Raymon 142 SL zone cut |
| Przedłużacz | Race Face Affect 35 mm |
| Kierownice | Race Face Next Carbon 35 mm, Sweep: 8°, Rise: 20 mm |
Hamulce
| Hamulce przednie | Shimano XTR M9120, hydrauliczny, 203 mm |
| Hamulce tylne | Shimano XTR M9120, hydrauliczny, 203 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | RockShox Super Deluxe Ultimate |
| Przedni widelec | RockShox Lyrik Ultimate, air, 160 mm, tapered |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.


