RAYMON Tarok
Mocny e-rower terenowy dla wymagających rowerzystów. Dzięki lekkiej i sztywnej ramie, mocnemu silnikowi ZF CentriX (90 Nm) i akumulatorowi o pojemności do 756 Wh, oferuje idealne połączenie mocy, prowadzenia i wytrzymałości dla maksymalnej przyjemności z jazdy w terenie.
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm
Kokpit bez chaosu: 0% rozproszenia, 100% skupienia.
Ciesz się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym zarządzaniem kablami.
Maksymalny zakres teleskopowej sztycy zapewnia doskonałą kontrolę.
Szybkie opuszczanie przed zjazdem, płynna integracja dzięki średnicy 34,9 mm i specjalnemu mocowaniu.
Raymon Tarok - trailowy e-MTB bez kompromisów
Raymon Tarok to e-rower stworzony dla prawdziwych entuzjastów jazdy w terenie. Dzięki najnowocześniejszej technologii i precyzyjnemu wykonaniu oferuje maksymalną wydajność i radość z jazdy w terenie. Nowy układ napędowy ZF Bike Eco System z potężnym silnikiem CentriX (wyprodukowanym w Czechach) zapewnia moment obrotowy do 90 Nm i moc szczytową 600 W, dzięki czemu z łatwością radzi sobie nawet z najbardziej stromymi podjazdami.
Wytrzymała rama z włókna HSC waży zaledwie 2,7 kg, a mimo to jest niezwykle mocna i trwała. Dzięki nowoczesnej geometrii, wyrafinowanej konstrukcji i 160 mm skoku zawieszenia, Tarok jest doskonale przygotowany do pokonania każdego szlaku. Połączenie kół 29"/27,5" zapewnia optymalną przyczepność i prowadzenie w technicznym terenie.
Dzięki wadze 24 kg i akumulatorowi o dużej pojemności do 756 Wh, Tarok pozwala na dłuższą jazdę bez ograniczeń.
Niezależnie od tego, czy szukają Państwo e-MTB do wymagających przejażdżek po szlakach, jazdy enduro czy weekendowych wypraw w góry, Raymon Tarok jest idealnym wyborem dla każdego, kto chce wydajności, jakości i stylu w jednym pakiecie.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray.
Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2025 |
Waga wraz z akumulatorem | 24 kg |
Marka | Raymon |
Rozmiar ramy | Rama LRama XLRama M |
Kolor | BiałySzara |
Nośność | 130 kg |
Napęd elektryczny
Producent silnika | ZF |
Typ silnika | ZF CentriX 90 |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Zawieszenie
Przedni widelec | RockShox Psylo Silver RC |
Komponenty
Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
Siodło | Raymon 143 VM Fit |
Przedłużacz | Raymon 35, 0°, Ahead |
Płaszcze | Continental Kryptotal 60-622Continental Kryptotal 65-584 |
Przerzutki
Sortowanie | Shimano Deore SL-M6100, rapidfire+, I‑spec-EV |
Kaseta | Shimano CS-M6100 12spd 10-51spd |
Shifter | Shimano Deore RD-M6100, 12spd |
Liczba biegów | 1x12 |
Hamulce
Hamulce tylne | Magura MT5, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Hamulce przednie | Magura MT5, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.