RAYMON Tarok
Mocny e-rower terenowy dla wymagających rowerzystów. Dzięki lekkiej i sztywnej ramie, mocnemu silnikowi ZF CentriX (90 Nm) i akumulatorowi o pojemności do 756 Wh, oferuje idealne połączenie mocy, prowadzenia i wytrzymałości dla maksymalnej przyjemności z jazdy w terenie.
% Zniżka przy zakupie
ZF CentriX
90 Nm
756 Wh
12 biegów
MX - 27,5"/29"
160 mm


Kokpit bez chaosu: 0% rozproszenia, 100% skupienia.
Ciesz się niezakłóconą jazdą i doskonałą widocznością dzięki czystemu kokpitowi ze zintegrowanym zarządzaniem kablami.
Maksymalny zakres teleskopowej sztycy zapewnia doskonałą kontrolę.
Szybkie opuszczanie przed zjazdem, płynna integracja dzięki średnicy 34,9 mm i specjalnemu mocowaniu.

Raymon Tarok - trailowy e-MTB bez kompromisów
Raymon Tarok to e-rower stworzony dla prawdziwych entuzjastów jazdy w terenie. Dzięki najnowocześniejszej technologii i precyzyjnemu wykonaniu oferuje maksymalną wydajność i radość z jazdy w terenie. Nowy układ napędowy ZF Bike Eco System z potężnym silnikiem CentriX (wyprodukowanym w Czechach) zapewnia moment obrotowy do 90 Nm i moc szczytową 600 W, dzięki czemu z łatwością radzi sobie nawet z najbardziej stromymi podjazdami.
Wytrzymała rama z włókna HSC waży zaledwie 2,7 kg, a mimo to jest niezwykle mocna i trwała. Dzięki nowoczesnej geometrii, wyrafinowanej konstrukcji i 160 mm skoku zawieszenia, Tarok jest doskonale przygotowany do pokonania każdego szlaku. Połączenie kół 29"/27,5" zapewnia optymalną przyczepność i prowadzenie w technicznym terenie.
Dzięki wadze 24 kg i akumulatorowi o dużej pojemności do 756 Wh, Tarok pozwala na dłuższą jazdę bez ograniczeń.
Niezależnie od tego, czy szukają Państwo e-MTB do wymagających przejażdżek po szlakach, jazdy enduro czy weekendowych wypraw w góry, Raymon Tarok jest idealnym wyborem dla każdego, kto chce wydajności, jakości i stylu w jednym pakiecie.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Raymon Tarok - trailowy e-MTB bez kompromisów
Raymon Tarok to e-rower stworzony dla prawdziwych entuzjastów jazdy w terenie. Dzięki najnowocześniejszej technologii i precyzyjnemu wykonaniu oferuje maksymalną wydajność i radość z jazdy w terenie. Nowy układ napędowy ZF Bike Eco System z potężnym silnikiem CentriX (wyprodukowanym w Czechach) zapewnia moment obrotowy do 90 Nm i moc szczytową 600 W, dzięki czemu z łatwością radzi sobie nawet z najbardziej stromymi podjazdami.
Wytrzymała rama z włókna HSC waży zaledwie 2,7 kg, a mimo to jest niezwykle mocna i trwała. Dzięki nowoczesnej geometrii, wyrafinowanej konstrukcji i 160 mm skoku zawieszenia, Tarok jest doskonale przygotowany do pokonania każdego szlaku. Połączenie kół 29"/27,5" zapewnia optymalną przyczepność i prowadzenie w technicznym terenie.
Dzięki wadze 24 kg i akumulatorowi o dużej pojemności do 756 Wh, Tarok pozwala na dłuższą jazdę bez ograniczeń.
Niezależnie od tego, czy szukają Państwo e-MTB do wymagających przejażdżek po szlakach, jazdy enduro czy weekendowych wypraw w góry, Raymon Tarok jest idealnym wyborem dla każdego, kto chce wydajności, jakości i stylu w jednym pakiecie.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

Silnik ZF CentriX 90
ZF CentriX 90 to kompaktowy silnik centralny do e-rowerów górskich, SUV-ów i trekkingowych. Oferuje wysoki moment obrotowy 90 Nm, moc wyjściową 600 W, wagę zaledwie 2,5 kg i średnicę 88 mm, umożliwiając łatwą i prawie niewidoczną integrację z ramą.
System plug & play sprawia, że instalacja jest szybka i łatwa. Silnik zapewnia natychmiastowe wspomaganie nawet przy niskiej kadencji i doskonałą trakcję nawet w trudnym terenie.
CentriX 90 to idealny wybór dla rowerzystów poszukujących mocy, kompaktowości i płynnej jazdy.

Bateria ZF SI756
Akumulator ZF e-bike o pojemności 756 Wh i wadze 4,2 kg. Akumulator jest podłączony do systemu za pomocą terminala znajdującego się w dolnej rurze. Umożliwia to elastyczny i bezpieczny montaż. Akumulator można szybko wyjąć i ładować zewnętrznie. Bateria charakteryzuje się bardzo wysoką gęstością energii i optymalnym stosunkiem masy do pojemności. Zapewnia stabilne dostarczanie energii nawet podczas bardziej wymagającej jazdy, podjazdów lub dłuższych tras. Akumulator został zaprojektowany z myślą o szybkim i wydajnym ładowaniu oraz zapewnia długotrwałą stabilność dzięki zoptymalizowanej elektronice BMS, która chroni przed przeładowaniem, przegrzaniem i głębokim rozładowaniem.

ZF Core Controller
Główny kontroler służy jako centralny interfejs sterujący i „centrum obliczeniowe” dla systemu ZF Bike Eco System, który łączy wszystkie podstawowe funkcje operacyjne za pomocą przycisków z bezprzewodowym interfejsem Bluetooth do połączenia z odpowiednią aplikacją. Główny kontroler posiada na górnej krawędzi magnetyczny port pogo-pin. Umożliwia to użytkownikowi ładowanie smartfona podczas jazdy za pomocą odpowiedniego kabla z złączem USB-C lub Lightning. Wysoka wydajność i szybkie przetwarzanie danych. Modułowa architektura. Kompaktowa i wytrzymała konstrukcja.

Wyświetlacz ZF Color
ZF Color Display to wielofunkcyjny kolorowy wyświetlacz, który zapewnia przegląd wszystkich kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Został zaprojektowany tak, aby łączyć intuicyjną obsługę, nowoczesny design i wysoką odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Wysokiej rozdzielczości 2,8-calowy kolorowy wyświetlacz ZF z funkcją dotykową można podłączyć do systemu ZF Bike Eco System za pomocą kontrolera ZF Core Controller. Nowoczesny interfejs użytkownika zawiera trzy różne ekrany. Wyświetlanie danych jazdy na ekranach jazdy można dostosować za pomocą dotyku. System uzupełnia wizualizacja danych nawigacyjnych.

ZF Remote
Intuicyjna jednostka sterująca, dyskretnie zintegrowana z kokpitem roweru elektrycznego. Kompaktowa, niezawodna i przejrzysta wizualnie. Ten kontroler stanowi kluczowy element interfejsu użytkownika, ponieważ umożliwia szybkie i bezpieczne sterowanie wspomaganiem silnika oraz innymi funkcjami bez konieczności puszczania kierownicy. Przycisk informacyjny umożliwia dostęp do różnych ekranów kolorowego wyświetlacza ZF. Ergonomiczna konstrukcja. Zintegrowany czujnik światła oferuje dodatkowo automatyczne sterowanie oświetleniem i automatyczną regulację jasności kolorowego wyświetlacza ZF oraz jednostki sterującej ZF Core Controller.

Raymon to niemiecka marka rowerów elektrycznych prowadzona przez doświadczony duet Susanne i Felix Puello, pionierów e-MTB z pełnym zawieszeniem. Kładąc nacisk na jakość, innowacyjność i najwyższej klasy napędy Bosch, Yamaha i ZF CentriX (wyprodukowane w Czechach), szybko zyskuje sławę w całej Europie. Oferuje precyzyjnie wykonane modele o doskonałym stosunku jakości do ceny - od lekkiego Airock, przez gotowy do jazdy po szlakach Tarok, po wszechstronny Trailray. Jesteśmy dedykowanym sklepem z rowerami elektrycznymi Raymon i z przyjemnością doradzimy w wyborze.
Kontakt: RAYMON Bicycles GmbH, Rudolf-Diesel-Straße 35, 97424 Schweinfurt Germany, e-mail: info@raymon.com, telefon: +49 9721 539 35 96 20, strona internetowa: www.raymon-bicycles.com
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2025 |
| Waga wraz z akumulatorem | 24 kg |
| Marka | Raymon |
| Rozmiar ramy | Rama L, Rama XL, Rama M |
| Nośność | 130 kg |
| Kolor | Szary, Biały |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | ZF |
| Typ silnika | ZF CentriX 90 |
| Moment obrotowy | 90 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | ZF BC200, 4 A |
| Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 756 Wh |
Przerzutki
| Sortowanie | Shimano Deore SL-M6100, rapidfire+, I‑spec-EV |
| Liczba biegów | 1x12 |
| Shifter | Shimano Deore RD-M6100, 12spd |
| Kaseta | Shimano CS-M6100, 12 biegów, 10-51z |
Komponenty
| Torba siodłowa | Raymon, 34,9 mm, Dropper Post |
| Przedłużacz | Raymon 35, 0°, Ahead |
| Płaszcze | Continental Kryptotal 60-622, Continental Kryptotal 65-584 |
| Siodło | Raymon 143 VM Fit |
| Kierownice | Raymon Riser 35 mm, Sweep: 9°, Rise: 20 mm |
Hamulce
| Hamulce przednie | Magura MT5, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
| Hamulce tylne | Magura MT5, 4-tłoczkowy, hydrauliczny, 203 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | RockShox Deluxe Select R, DebonAir |
| Przedni widelec | RockShox Psylo Silver RC |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.










