Widelec ZEB Ultimate
Widelec ZEB Ultimate został zaprojektowany dla najlepszych rowerzystów i poradzi sobie z najtrudniejszymi trasami enduro na świecie.

Dzięki nowemu amortyzatorowi Charger 3.1 RC2 widelec ZEB oferuje rowerzystom wyjątkową regulację, zapewniając idealną równowagę między komfortem, prowadzeniem i prędkością. Posiada idealnie sztywną 38-milimetrową ramę z technologią ButterCups tłumiącą subtelne wibracje i sprężynę DebonAir+. Technologia, której potrzebujesz, aby uzyskać najszybsze czasy na każdym odcinku i styl, którego potrzebujesz na starcie.
Wkład amortyzatora Charger 3.1 to genialna ewolucja sprawdzonej platformy amortyzatorów. Dzięki rozszerzonemu zakresowi tłumienia i ustawieniom szybkiej kompresji (HSC), kompresji przy niskiej prędkości (LSC) i odbicia przy niskiej prędkości (LSR), Charger 3.1 wygładzi nawet najtrudniejsze szlaki.
Zakres regulacji Charger 3.1 RC2 jest szerszy, z mniejszym tłumieniem kompresji w otwartej pozycji LSC i dodatkowym wsparciem w zamkniętej pozycji HSC - zyskujesz przyczepność, kontrolę i komfort, których potrzebujesz, aby pokonywać trudne szlaki przez cały dzień.
ButterCups blokują 20% „szumu podłoża” o wysokiej częstotliwości. Ograniczenie tych wibracji znacznie zmniejsza zmęczenie dłoni i ramion, pozwalając czuć się świeżo i mieć większą kontrolę nad rowerem.
Lekka, obrabiana maszynowo i anodyzowana korona zapewnia doskonały wygląd i trwałość.
Konstrukcja:
- Ponadwymiarowe nogi wewnętrzne 38 mm dla większej sztywności i trwałości
- Magnezowe dolne nóżki dla zmniejszenia wagi
- Sprężyna powietrzna DebonAir+, zoptymalizowana pod kątem płynności i responsywności ze wsparciem w połowie skoku
- Oś stała Boost 15x110 mm
- Stożkowa sztyca (od 1-1/8„ do 1,5”)
- Mocowanie hamulca Post Mount (obsługuje tarcze do 220 mm bez adapterów)
- Masa około 2260 g (w zależności od konfiguracji).
Inne funkcje:
- Technologia ButterCups: małe elastomery w amortyzatorze redukują wibracje i zapewniają płynniejszą jazdę.
- Zawory odpowietrzające umożliwiają uwolnienie ciśnienia powietrza nagromadzonego w dolnej części nóg, poprawiając wydajność podczas długich przejażdżek lub zmian wysokości.
- Płyn do amortyzatorów Maxima Plush zmniejsza tarcie i zapewnia stałą wydajność w różnych warunkach.
- Zgodność z systemem Torque Cap zwiększa sztywność i precyzję układu kierowniczego w przypadku korzystania z piast kompatybilnych z systemem Torque Cap.

ButterCups
Dwa małe gumowe krążki, pokryte złotą farbą, znajdują się na prawym końcu wału amortyzatora i sprężyny powietrznej i pasują do rury zanurzeniowej widelca. ButterCups tłumią wibracje o wysokiej częstotliwości, zanim uderzą w dłonie i ramiona. ButterCups są dostępne we wszystkich modelach Ultimate i mogą być montowane we wszystkich modelach Pike, Lyrik i ZEB. Na przykład na szybkich odcinkach z korzeniami lub małymi kamieniami, ButterCups uwolni Cię od ciągłego uderzania w dłonie.

DebonAir+
Po co zmieniać coś dobrego? Aby uczynić je bezkonkurencyjnymi. DebonAir+ jest wynikiem ciągłego poszukiwania optymalnej wydajności. Nowy DebonAir+ opiera się na wszystkim, co znasz i kochasz w technologii DebonAir - a nawet więcej. Celem było zapewnienie jednolitych wrażeń z jazdy dla wszystkich trzech platform widelców, z których każda dopasowuje objętość powietrza w komorach dodatnich i ujemnych.

Torque Caps
Rock Shox Torque Caps tworzą większą powierzchnię styku między piastą a nogami widelca amortyzowanego, zapewniając lepszą sztywność skrętną i większą kontrolę nad rowerem w trudnym terenie.

SKF těsnění
Każdy lubi dobre partnerstwo, dlatego od ponad 5 lat współpracujemy z SKF, wiodącym na świecie producentem uszczelek. Wspólnie dostarczamy uszczelki ślizgu widelca o wyjątkowo niskim tarciu, mniejszym zmęczeniu i niezrównanym wyczuciu zawieszenia, a wszystko to przy jednoczesnym zatrzymywaniu brudu tam, gdzie jego miejsce. Ponieważ nikt nie chce brudu wewnątrz widelca lub amortyzatora.

Maxima Plush Dynamic
Ciągła współpraca Rock Shox z Maxima Racing Oils zaowocowała ulepszonym olejem, opracowanym we współpracy z wiodącymi ekspertami w dziedzinie wydajności i smarowania. Olej został zaprojektowany specjalnie dla nowej gamy widelców Rock Shox, a jego celem jest stworzenie idealnej mieszanki smarów, aby utrzymać świeżość zawieszenia na dłużej