Silniki Giant SyncDrive Yamaha

Montowane pośrodku silniki elektryczne Giant SyncDrive 250 W są wynikiem ścisłej współpracy firmy Giant z Yamahą, liderem w dziedzinie silników elektrycznych, co gwarantuje ich wysoką jakość i niezawodność.
Pomimo niewielkich rozmiarów, zapewniają wysoki moment obrotowy sięgający 80 Nm, który jest odczuwalny od samego początku. Ważna jest także ich natychmiastowa reakcja - silnik uruchamia się natychmiast po wciśnięciu pedału gazu. Ta szybka reakcja jest widoczna nie tylko podczas przyspieszania, ale także na stromych podjazdach, gdy polegasz na tym, że motocykl cię podciągnie.
Silniki SyncDrive wytwarzają proporcjonalne i liniowe doładowanie, a ich działanie jest przewidywalne, płynne i ciche, krótko mówiąc, jak naturalne doładowanie własnej energii.
W e-rowerach Giant i Liv stosujemy cztery rodzaje silników środkowych SyncDrive:
- kompaktowy i lżejszy silnik idealny do codziennej jazdy Sport
- wysoki moment obrotowy 50 Nm
- 100 % momentu obrotowego od prędkości początkowej
- 6-sensorowa technologia Giant PedalPlus
- technologia Smart Assist, która zawiera sześć czujników, w tym wykrywanie nachylenia i akcelerometr
- konfigurowalne tryby jazdy (za pośrednictwem aplikacji mobilnej RideControl)
- szybsza reakcja - 190 ms
- kadencja - 100 obr / min
- moment obrotowy 60 Nm (idealny dla rowerów miejskich)
- 100% momentu obrotowego od 10 km/h (80% przy niższych prędkościach)
- 6-sensorowa technologia Giant PedalPlus
- 5 trybów jazdy, obsługa 50 – 300 %
- automatyczny wybór trybu jazdy
- konfigurowalne tryby jazdy (za pośrednictwem aplikacji mobilnej RideControl)
- wysoki moment obrotowy 80 Nm
- 100% momentu obrotowego od 10 km/h (80% przy niższych prędkościach)
- 4-sensorów technologia Giant PedalPlus
- 5 trybów jazdy, wsparcie 50 - 350 %
- konfigurowalne tryby jazdy (za pośrednictwem aplikacji mobilnej RideControl)
- bardziej kompaktowy i lżejszy niż Sport (13% mniejszy, 380 g lżejszy - waga 3,1 kg)
- wysoki moment obrotowy 80 Nm
- 100% momentu obrotowego od prędkości początkowej
- 4-sensorów technologia Giant PedalPlus
- 5 trybów jazdy, wsparcie 100 – 360 %
- konfigurowalne tryby jazdy (za pośrednictwem aplikacji mobilnej RideControl)
- Krótszy czas reakcji - 190 ms (silnik sportowy ma 500 ms)
- wyższa maksymalna kadencja - 120 obr/min (silnik sportowy ma 110 obr/min)
- wyższy moment obrotowy w trybie wspomagania chodzenia - 60 Nm (silnik sportowy ma 18,8 Nm)
- ISIS Oś 128 mm i standardowy współczynnik Q 168 mm (silnik sportowy ma kwadrat)
|
Giant SyncDrive Core |
Giant SyncDrive Life |
Giant SyncDrive Sport |
Giant SyncDrive Pro |
---|---|---|---|---|
Typ silnika | centralny | centralny | centralny | centralny |
Moc - nominalna | 250 W | 250 W | 250 W | 250 W |
Max. moment obrotowy | 50 Nm | 60 Nm | 80 Nm | 80 Nm |
Systemy wsparcia | Eco Tour Active Sport Power |
AUTO Eco Eco+ Normal Sport Sport+ |
Eco Eco+ Normal Sport Sport+ |
Eco Basic Active Sport Power |
Maksymalna kadencja | Eco: 100 rpm Tour 100 rpm Active 100 rpm Sport 100 rpm Power 100 rpm |
AUTO: 110 rpm Eco: 110 rpm Eco+: 110 rpm Normal: 110 rpm Sport: 110 rpm Sport+: 110 rpm |
Eco: 110 rpm Eco+: 110 rpm Normal: 110 rpm Sport: 110 rpm Sport+: 110 rpm |
Eco: 110 rpm Basic: 110 rpm Active: 120 rpm Sport: 120 rpm Power: 120 rpm |
Poziom wspomagania silnika | Eco: 75 % Tour: 105 % Active: 175 % Sport: 250 % Power: 350 % |
AUTO: 50-300 % Eco: 50 % Eco+: 100 % Normal: 150 % Sport: 200 % Sport+: 300 % |
Eco: 50 % Eco+: 100 % Normal: 175 % Sport: 250 % Sport+: 350 % |
Eco: 100 % Basic: 175 % Active: 250 % Sport: 300 % Power: 360 % |
Napięcie | 36 V | 36 V | 36 V | 36 V |
Sensor | 6-sensorowa technologia Giant PedalPlus | 6-sensorowa technologia Giant PedalPlus | 4-sensorowa technologia Giant PedalPlus | 4-sensorowa technologia Giant PedalPlus |
Max. prędkość wspomagania | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h | 25 km/h |
Waga | 2,9 kg | 3,48 kg | 3,48 kg | 3,1 kg |