Silnik centralny Yamaha PW-S2

Silniki Yamaha PW-S2, czyli kolejny krok w ewolucji silników
Silnik Yamaha PW-S2 oferuje wszystko to, co sprawiało, że poprzedni model PW-ST był tak doskonały. Niezależnie od tego, czy chodzi o natychmiastowe wspomaganie, praktycznie zerową konserwację, czy tryb automatycznego wspomagania, jeśli nie chcesz zawracać sobie głowy zmianą trybów jazdy, w tym trybie rower elektryczny sam wybierze dla Ciebie najbardziej odpowiednie wspomaganie. Silnik jest zwinny, lekki, elegancko wkomponowany, wydajny, a przede wszystkim niezawodny.
Yamaha PW-S2 należy do najlepszych silników do rowerów elektrycznych dostępnych na rynku i nie musi obawiać się bezpośredniej konfrontacji nawet z najpopularniejszym silnikiem w tym segmencie – silnikiem Bosch Performance Line CX 4. generacji.
| Napięcie | 36 V |
| Moc | 250 W |
| Maksymalna prędkość wspomagana | 25 km/h |
| Maksymalny moment obrotowy | 75 Nm |
| Waga | 2,85 kg |
| Tryby pomocy | HIGH, STD, ECO, +ECO |

Ultrakompaktowa moc
Ważący zaledwie 2,85 kg PW-S2 jest o 10% lżejszy od swojego poprzednika, a jednocześnie o około mniejszy. Jego kompaktowa konstrukcja zapewnia producentom rowerów elektrycznych większą swobodę w projektowaniu ramy, zawieszenia i zapewnieniu większego prześwitu. Efektem jest lepsza sterowność i wyższa wydajność – bez żadnych kompromisów.

Moment obrotowy 75 Nm dla każdego terenu
Silnik Yamaha PW-S2 osiąga maksymalny moment obrotowy 75 Nm, co pozwala na płynne pokonywanie nawet najbardziej wymagających terenów – od stromych podjazdów po śliskie, piaszczyste lub błotniste nawierzchnie. Dzięki konstrukcji silnika przenoszenie mocy jest natychmiastowe – wspomaganie uruchamia się już przy pierwszym naciśnięciu pedału, bez konieczności obracania korbą.

Kompaktowe wymiary konstrukcji
Mniejsza pojemność silnika oznacza większą swobodę przy projektowaniu ramy (większy prześwit, krótsza tylna część) i bardziej przejrzysty wygląd roweru. Wąski współczynnik Q, możliwość zastosowania podwójnej zębatki z przodu (front double chainring) dla szerszego zakresu, automatyczny tryb wspomagania — wszystko to składa się na lepsze wrażenia z jazdy.
PW-S2 to bardzo solidny wybór napędu środkowego dla rowerów elektrycznych klasy średniej, które poszukują równowagi między mocą, wagą i wszechstronnością. Jeśli Twoje opisy mają dotyczyć rowerów trekkingowych, sportowych rowerów miejskich lub lżejszych modeli trailowych — ten silnik stanowi mocny element „fabularny” dla Twoich treści.
Obsługa prędkości obrotowej do 120 obrotów na minutę: silnik idealnie nadaje się do dynamicznej jazdy, umożliwiając szybkie pedałowanie bez utraty energii.

Inteligentny tryb automatycznego wsparcia
Aby zapewnić maksymalny komfort, PW-S2 oferuje inteligentny tryb automatycznego wspomagania, który dostosowuje się do aktualnych warunków jazdy. Kierowca może wybierać między trybami Eco, Standard i High Performance, a system sam dostosowuje poziom wspomagania – mniej na płaskim terenie, więcej podczas podjazdów. Efektem jest naturalna i efektywna jazda bez zbędnego zastanawiania się nad ustawieniami.
PW-S2 wykorzystuje zaawansowaną technologię czujników, która precyzyjnie mierzy nacisk na pedały, prędkość i kadencję, aby silnik zapewniał optymalne wsparcie w każdej sytuacji. Silnik ten jest idealnym wyborem do rowerów elektrycznych przeznaczonych zarówno na trasy szlakowe, jak i na dłuższe wycieczki lub jazdę po mieście.
Yamaha PW-S2 to synonim wydajności, niezawodności i lekkości, dzięki czemu przenosi wrażenia z jazdy na rowerze elektrycznym na zupełnie nowy poziom.
