Silnik centralny TQ HPR50

TQ HPR-50 motor main

Silnik centralny TQ HPR50

System roweru elektrycznego TQ-HPR50 ma jeden cel: przenieść wrażenia z jazdy na wyższy poziom.

Lekki napęd HPR50 o wadze 1850 g z opatentowaną technologią Harmonic Pin-Ring. W połączeniu z akumulatorem o pojemności 360 Wh, w pełni zintegrowanym 2-calowym wyświetlaczem i minimalistycznym pilotem zdalnego sterowania jest to najlżejszy system do rowerów elektrycznych w swojej klasie, o łącznej wadze 3900 g. Cały system został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować przyjemność z jazdy na rowerze, nie rzucając się w oczy.

 

                                                        

Specyfikacja jednostki napędowej

Napięcie 36 V
Wydajność 300 W
Maksymalna prędkość wspomagana 25 km/h
Maksymalny moment obrotowy 50 Nm
Waga 1,85 kg
Dostępny tryb automatyczny Nie
 

TQ HPR50 został zaprojektowany tak, aby wspomaganie działało jak najbardziej naturalnie i nie zakłócało wrażeń z pedałowania. Dzięki swojej kompaktowej masie idealnie nadaje się zwłaszcza do lekkich rowerów e-MTB, gravelowych lub miejskich, w których nie potrzebujesz potężnego silnika, ale nadal chcesz mieć wspomaganie elektryczne.

TQ HPR-50 motor

 

MAKSYMALNA PRECYZJA. MINIMALNA ZŁOŻONOŚĆ. TECHNOLOGIA HARMONICZNEGO PIN-RINGU

Harmonijna przekładnia pin-ringowa (TQ-HPR) opiera się na całkowicie nowej, niezwykle prostej, ale zaawansowanej technicznie konstrukcji.

THE HPR Technology

JAK DZIAŁA SILNIK ELEKTRYCZNY

Podczas pedałowania siła przenoszona jest na dolną konsolę. Czujniki rejestrują moment obrotowy i kadencję. Jednostka sterująca przetwarza te sygnały i na ich podstawie reguluje moc silnika. Skrzynia biegów przenosi wspomaganie silnika na przekładnię w synchronizacji z ruchem pedałowania.

Aby uzyskać dużą moc z małej mocy, potrzebne są wysokie przełożenia.

W konwencjonalnych układach napędowych osiąga się to za pomocą licznych kół zębatych, w których w danym momencie zaangażowanych jest tylko kilka zębów.

Prowadzi to do skomplikowanej konstrukcji, w której kilka kół zębatych musi pracować równolegle, aby uzyskać wymagane przełożenie. Wiele pojedynczych elementów zajmuje dużo miejsca i często stanowi nawet 50% całkowitej wielkości napędu.

REWOLUCYJNIE PROSTA, DOSKONAŁA TECHNOLOGICZNIE: HARMONICZNA SKRZYNIA BIEGÓW Z PIERŚCIENIEM PINOWYM

Harmoniczna przekładnia z pierścieniem sworzniowym (TQ-HPR) firmy TQ jest znacznie prostszym i bezprecedensowym rozwiązaniem. Jej rdzeniem jest podwójny pierścień zębaty, w którym jednocześnie zazębia się wiele zębów. Kształt zębów jest dobrany tak, aby dokładnie pasował i osiągał maksymalny nacisk powierzchniowy.

Oznacza to, że duża moc może być przenoszona tylko na kilka części. Brak strat mocy, znacznie mniejsza przestrzeń montażowa, znacznie mniej części.
Dzięki bezpośredniemu przenoszeniu mocy przekładni silnik może pracować przy znacznie niższych obrotach. Prowadzi to do zmniejszenia hałasu i mniejszego zużycia.

Bezpośrednie i bezprzewodowe przenoszenie mocy zapewnia również znacznie bardziej czułe sterowanie reakcją silnika. W połączeniu z czujnikami i elektroniką wspomaganie silnika można precyzyjnie, bez opóźnień i płynnie dostosować do stylu jazdy, co zapewnia naturalne i harmonijne wrażenia z jazdy.

Zasada działania jest prosta, ale realizacja jest bardzo wymagająca pod względem technologicznym.
Tylko dzięki doskonałej wiedzy z zakresu elektroniki, mechaniki i oprogramowania można stworzyć produkt o takiej precyzji.

TQ potrafi to zrobić. Dzięki dziesiątkom lat doświadczenia w lotnictwie, robotyce i technice medycznej jesteśmy jednym z czołowych światowych specjalistów w dziedzinie precyzyjnej technologii.

TQ. TECHNOLOGIA W JAKOŚCI

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w dziedzinie rozwoju najnowocześniejszych technologii firma TQ jest synonimem innowacyjnych rozwiązań „Made in Germany”. Jako specjalista w dziedzinie precyzyjnych technologii firma TQ oferuje produkty dostosowane do potrzeb wiodących światowych przedsiębiorstw – od przemysłu lotniczego i robotyki po technikę medyczną i wiele innych gałęzi przemysłu high-tech.