Silnik Bafang M410
Silnik centralny Bafang M410 – moc i efektywność dla Twoich e-bike przygód
Silnik centralny Bafang M410 został zaprojektowany przede wszystkim do rowerów eTour, które potrzebują niezawodnego i mocnego napędu. Dzięki połączeniu mocy nominalnej 250 W i momentu obrotowego 90 Nm zapewnia silne wsparcie dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.
Kluczowe cechy silnika M410

- Pozycja silnika: centralny (mid motor)
- Moc: 250 W nominalna, do 550 W maksymalna
- Moment obrotowy: do 90 Nm
- Napięcie: 36 V
- Maksymalne wspomaganie: 340 %
- Limit prędkości: 25 km/h
- Średnica kół: 20–29 cali
- Czujniki: kadencji i momentu obrotowego dla płynnego wspomagania
- Waga: 3,3 kg
Funkcje i komfort
Silnik M410 jest kompatybilny z hamulcem torpedo oraz elektronicznym czujnikiem hamowania (E-Brake). Wyposażony jest w standardową oś JIS. Silnik został zoptymalizowany pod kątem inteligentnych trybów jazdy, co zapewnia płynne i efektywne wspomaganie.
Trwałość i certyfikacja
Bafang M410 spełnia normę IPX6, co gwarantuje odporność na wodę i kurz. Silnik posiada certyfikaty CE i UL2849, dzięki czemu spełnia wszystkie europejskie i międzynarodowe standardy bezpieczeństwa.
Podsumowanie
Silnik Bafang M410 oferuje rowerzystom eMTB i eTour niezawodne połączenie mocy, momentu obrotowego i trwałości. Jest idealny zarówno do jazdy w wymagającym terenie, jak i na długich trasach, gdzie potrzebne jest stabilne i wydajne wspomaganie pedałowania.