Silnik Bafang M410

Silnik centralny Bafang M410 – moc i efektywność dla Twoich e-bike przygód

bafang m410

Silnik centralny Bafang M410 został zaprojektowany przede wszystkim do rowerów eTour, które potrzebują niezawodnego i mocnego napędu. Dzięki połączeniu mocy nominalnej 250 W i momentu obrotowego 90 Nm zapewnia silne wsparcie dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

 

Kluczowe cechy silnika M410

90 Nm
Maks. moment obrotowy
550 W
Maks. moc silnika
340 %
Maks. współczynnik wspomagania
3,3 kg
Przybliżona waga
bafang m410

 

  • Pozycja silnika: centralny (mid motor)
  • Moc: 250 W nominalna, do 550 W maksymalna
  • Moment obrotowy: do 90 Nm
  • Napięcie: 36 V
  • Maksymalne wspomaganie: 340 %
  • Limit prędkości: 25 km/h
  • Średnica kół: 20–29 cali
  • Czujniki: kadencji i momentu obrotowego dla płynnego wspomagania
  • Waga: 3,3 kg

 

Funkcje i komfort

Silnik M410 jest kompatybilny z hamulcem torpedo oraz elektronicznym czujnikiem hamowania (E-Brake). Wyposażony jest w standardową oś JIS. Silnik został zoptymalizowany pod kątem inteligentnych trybów jazdy, co zapewnia płynne i efektywne wspomaganie.

 

Trwałość i certyfikacja

Bafang M410 spełnia normę IPX6, co gwarantuje odporność na wodę i kurz. Silnik posiada certyfikaty CE i UL2849, dzięki czemu spełnia wszystkie europejskie i międzynarodowe standardy bezpieczeństwa.

 

Podsumowanie

Silnik Bafang M410 oferuje rowerzystom eMTB i eTour niezawodne połączenie mocy, momentu obrotowego i trwałości. Jest idealny zarówno do jazdy w wymagającym terenie, jak i na długich trasach, gdzie potrzebne jest stabilne i wydajne wspomaganie pedałowania.

 

bafang m410