GOCYCLE G4i+
Ekskluzywna edycja Gocycle G4i+ z lekką karbonową wersją PitstopWheels®, kół Gocycle ustanawiających światowe rekordy prędkości. Błotniki i światła są standardem.
Motocykl
250 W
300 Wh
3 biegów
20"
-
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy
Ekskluzywna edycja Gocycle G4i+ z lekką karbonową wersją PitstopWheels®, kół Gocycle ustanawiających światowe rekordy prędkości. Halo G4i+ oferuje najwyższą wydajność miejskiego e-roweru i jest dostępny w niestandardowej czerwonej i błyszczącej czarnej limitowanej edycji.
Modele Gocycle G4i+ są wyposażone w zaktualizowane wersje najnowocześniejszych technologii Gocycle skoncentrowanych na rowerzystach. Obejmują one niestandardowy kokpit inspirowany F1, predykcyjną elektroniczną zmianę biegów i opatentowane, inspirowane motoryzacją światła do jazdy dziennej (DRL), które zwiększają bezpieczeństwo rowerzysty, czyniąc go bardziej widocznym z większej odległości. Wiele unikalnych ustawień skoncentrowanych na rowerzyście można teraz ustawić za pomocą aplikacji GocycleConnect.
Gocycle G4i+ jest napędzany całkowicie nowym silnikiem elektrycznym G4drive™. G4drive™ zapewnia płynną i cichą jazdę, zapewniając jednocześnie zwiększony moment obrotowy i możliwość startu przy niskiej prędkości - a wszystko to w kompaktowej obudowie, która jest najlepsza w swojej klasie. Opatentowany napęd G4drive™ i przekładnia były opracowywane przez wiele lat i przeszły wiele kilometrów testowych w ośrodku badawczo-rozwojowym Gocycle, aby zapewnić, że działają zgodnie z wysokimi standardami niezawodności G4i+.
Całkowicie nowy jednostronny przedni widelec z włókna węglowego zawiera w pełni zintegrowany silnik elektryczny G4drive™ i łączy podwozie Gocycle G4i+ z drogą. Jego gładkie i płynne linie zapewniają czystą estetykę, pomagając jednocześnie zmniejszyć naprężenia i ogólną wagę. Została zaprojektowana z większą podatnością pionową dla większego komfortu, przy jednoczesnym zachowaniu sztywności kierunkowej dla pewnego pokonywania zakrętów.
Uznane właściwości jezdne Gocycle zostały dodatkowo wzmocnione dzięki wprowadzeniu nowej, lżejszej i bardziej precyzyjnej ramy środkowej z włókna węglowego, która tworzy podwozie skorupowe Gocycle G4i+. Zapewnia solidny rdzeń i ma ważne zadanie łączenia hydroformowanej aluminiowej ramy przedniej i opatentowanego magnezowego napędu Cleandrive firmy Gocycle. Trzy różne komponenty, trzy różne materiały, każdy zoptymalizowany pod kątem trzech różnych ról.
Dzięki nowym oponom z wzorem bieżnika inspirowanym MotoGP, który został wykonany na zamówienie dla Gocycle, będziesz się świetnie bawić podczas płynnej jazdy. Lekkie opony są nasycone mieszanką silikonową zapewniającą doskonałą przyczepność i pewne prowadzenie. Szersza konstrukcja i zwiększona objętość powietrza zapewniają komfortową jazdę na miejskich nawierzchniach.
Wyjmowany, wydajny akumulator litowo-jonowy Gocycle G4i+ jest płynnie zintegrowany z hydroformowaną aluminiową ramą G4i+. Zapewnia on zasięg do 50 mil (80 km) dla G4i+ (w zależności od siły nacisku na pedały) z 3,5-godzinnym szybkim ładowaniem, które jest teraz standardem w całej gamie z nowej ładowarki Gocycle 4A 36V.
Intuicyjny mechanizm składania umożliwia złożenie i przechowywanie Gocycle G4i+ w kompaktowym opakowaniu w zaledwie 10 sekund. Po złożeniu można go prowadzić na kółkach, dzięki czemu jest niezwykle wszechstronny i łatwy w obsłudze.
G4i+ posiada dyskretny zintegrowany port USB na kierownicy, który umożliwia ładowanie telefonu lub innych małych urządzeń z akumulatora roweru, gdy nie są one używane.
Gocycle G4i+ jest również kompatybilny z aplikacją GocycleConnect, która zapewnia nieskończoną liczbę spersonalizowanych trybów jazdy, a także interesujące statystyki zdrowotne, takie jak spalone kalorie, maksymalna i średnia moc pedałowania. Łączność z aplikacją została ulepszona dzięki włączeniu technologii Bluetooth Low Energy. Nowoczesny rower elektryczny, taki jak Gocycle, umożliwia ustawienie trybu jazdy za pomocą aplikacji na smartfona (Android lub iPhone) za pośrednictwem interfejsu Bluetooth w wersji 4.0. Możliwe jest również zdefiniowanie własnego trybu wspomagania w tak zwanym trybie "Custom". Maksymalna prędkość, siła przepustnicy i moc silnika mogą być łączone w celu dopasowania do Państwa stylu jazdy.
Proszę pobrać bezpłatną aplikację Gocycle na Androida lub Gocycle na iPhone'a.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego e-roweru? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.
Państwo pytają, a my odpowiadamy:
Czy Gocycle pozwala na jazdę bez pedałowania jak motorower?
Zasadniczo tak, ale rower musi być wprawiany w ruch przez własną moc rowerzysty do prędkości około 10 km/h, innymi słowy, nie można po prostu usiąść na rowerze, "nacisnąć przycisk" i odjechać. Aby rower zachowywał się jak "motorower", należy wyłączyć obowiązek pedałowania za pomocą aplikacji sterującej rowerem. Nie ma wtedy potrzeby pedałowania (gdy rower jest już w ruchu), kierowca musi jedynie przytrzymać przycisk przyspieszenia na lewej kierownicy (jest to ze względów bezpieczeństwa, aby w przypadku przewrócenia się roweru silnik się wyłączył). Powyższy tryb działania roweru nie jest jednak zgodny z europejskimi przepisami dotyczącymi eksploatacji rowerów i nie powinien być używany na drogach publicznych. Chciałbym również zauważyć, że w tym trybie (w którym rowerzysta nie wspomaga jazdy własnym pedałowaniem i pozostawia ruch całkowicie silnikowi roweru) zasięg jest znacznie zmniejszony, który może wynosić zaledwie 10 km, a nawet mniej (w zależności od wagi rowerzysty, profilu terenu itp.).
Do jakiej prędkości pomaga to rozwiązanie ekologiczne?
Wspomaganie silnika jest ograniczone do 25 km/h we wszystkich 3 zaprogramowanych trybach (City/Eco/On Demand). Jednak w trybie niestandardowym (który można ponownie ustawić za pomocą aplikacji na smartfonie lub tablecie), wspomaganie można zwiększyć do 32 km/h. W podziękowaniu za wspomaganie przy wyższych prędkościach, zasięg jest zmniejszony.
Czy silnik ma moc? Czy jest agresywny - wystarczająco sportowy?
Moc silnika jest wystarczająca do obsługi roweru jako roweru elektrycznego, tj. roweru ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. To wciąż rower, nie motorower ani motocykl. Rower nie został zaprojektowany do agresywnej jazdy, ale jako środek transportu, zwłaszcza do jazdy po mieście, dojazdów do pracy, rekreacji itp.
Jaki jest moment obrotowy silnika?
Producent tego nie określa. Jest on wystarczający do celu, do którego rower został zaprojektowany, czyli jazdy miejskiej i jazdy po utwardzonych nawierzchniach. Ten eko (ani żaden inny) nie jest motocyklem.
Czy można zwiększyć doładowanie silnika powyżej 25 km/h za pomocą chipa?
Chipowanie nie jest możliwe. Wspomaganie można zwiększyć do 32 km/h w trybie ustawień niestandardowych w aplikacji na smartfona.

Węglowe włókno
Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.
Parametry
Ogólne
Waga wraz z akumulatorem | |
Nośność | |
Kolor | BordeauxCzerwonyCzarny |
Napęd elektryczny
Silnik centralny | Nie |
Zawieszenie
Przedni widelec |
Komponenty
Płaszcze | |
Torba siodłowa |
Przerzutki
Liczba biegów | |
Shifter |
Hamulce
Hamulce przednie | |
Hamulce tylne |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.