• O nas
  • Dowóz
  • Serwis
  • Kontakt
  • Zmień język strony
🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i GOCYCLE G4i
Poradce

Potrzebujesz porady?
Łukasz jest do Twojej dyspozycji!

GOCYCLE G4i

Rowery elektryczne Gocycle G4i wyznaczają nowy standard lekkiej konstrukcji, innowacji i wydajności w segmencie przenośnych miejskich rowerów elektrycznych.

Wzrost rowerzysty: 165 cm

150

210

Zalecany rozmiar *:
17 - 18" (M)

*Podane wartości są orientacyjne.

Cena przed rabatem: 23 948,73 zł

23 948,73 zł

Oszczędzasz 0,00 zł

19 470,51 zł bez VAT ?Odliczenie VAT jest możliwe dla każdego przedsiębiorcy.
Zniżka przy zakupie 2 i więcej rowerów elektrycznych: 5%
Silnik

Motocykl

Moc

250 W

Bateria

380 Wh

Przekładnia

3 biegów

Rozmiar kół

20"

Skok amortyzatora

-

GoCycle G4i

Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego

500 Wh
300 Wh 650 Wh 1000 Wh
75 Kg
50 Kg 95 Kg 140 Kg

Dominujący profil trasy:

Równina

Równina

Średni

Średni

Góry

Góry


Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:

*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Perełka wśród rowerów elektrycznych. Charakteryzuje się niesamowitą lekkością, czystym designem i najbardziej zaawansowaną elektroniką.

Modele Gocycle G4i są wyposażone w zaktualizowane wersje najnowocześniejszych technologii Gocycle skoncentrowanych na użytkowniku. Obejmują one między innymi predykcyjną elektroniczną zmianę biegów i opatentowane, inspirowane motoryzacją światła do jazdy dziennej (DRL), które zwiększają bezpieczeństwo rowerzysty, czyniąc go widocznym z większej odległości. Wiele unikalnych ustawień zorientowanych na rowerzystę można teraz ustawić za pomocą aplikacji GocycleConnect.

Gocycle G4i jest napędzany całkowicie nowym silnikiem elektrycznym G4drive™. G4drive™ zapewnia płynną i cichą jazdę, zapewniając jednocześnie zwiększony moment obrotowy i możliwość startu przy niskiej prędkości - a wszystko to w kompaktowej obudowie, która jest najlepsza w swojej klasie. Opatentowany napęd G4drive™ i przekładnia były opracowywane przez wiele lat i przeszły wiele, wiele kilometrów testowych w ośrodku badawczo-rozwojowym Gocycle, aby zapewnić, że działają zgodnie z wysokimi standardami niezawodności G4i.

Całkowicie nowy jednostronny przedni widelec z włókna węglowego zawiera w pełni zintegrowany silnik elektryczny G4drive™ i łączy podwozie Gocycle G4i z drogą. Jego gładkie, płynne linie zapewniają czystą estetykę, pomagając jednocześnie zmniejszyć naprężenia i ogólną wagę. Została zaprojektowana z większą podatnością pionową dla większego komfortu, przy jednoczesnym zachowaniu sztywności kierunkowej dla pewnego pokonywania zakrętów.

Uznane właściwości jezdne Gocycle zostały dodatkowo wzmocnione dzięki wprowadzeniu nowej, lżejszej i bardziej precyzyjnej ramy środkowej z włókna węglowego, która tworzy podwozie skorupowe Gocycle G4i. Zapewnia solidny rdzeń i ma ważne zadanie łączenia hydroformowanej aluminiowej ramy przedniej i opatentowanego przez Gocycle magnezowego napędu Cleandrive. Trzy różne komponenty, trzy różne materiały, każdy zoptymalizowany pod kątem trzech różnych ról.

Kierowcy będą cieszyć się jeszcze płynniejszą jazdą dzięki nowej oponie z bieżnikiem inspirowanym MotoGP, która została stworzona specjalnie dla Gocycle. Lekka opona jest nasycona mieszanką silikonową zapewniającą doskonałą przyczepność i pewne prowadzenie. Szersza konstrukcja i zwiększona objętość powietrza zapewniają komfortową jazdę na miejskich nawierzchniach.
Wyjmowany, wydajny akumulator litowo-jonowy Gocycle G4i jest płynnie zintegrowany z hydroformowaną aluminiową ramą G4. Zapewnia on zasięg do 50 mil (80 km) dla G4i (w zależności od siły nacisku na pedały) z 3,5-godzinnym szybkim ładowaniem, które jest teraz standardem w całej gamie z nowej ładowarki Gocycle 4A 36V.

Intuicyjny mechanizm składania umożliwia złożenie i przechowywanie Gocycle G4i w kompaktowym opakowaniu w zaledwie 10 sekund. Po złożeniu można go prowadzić na kółkach, dzięki czemu jest niezwykle wszechstronny i łatwy w obsłudze.

G4i posiada dyskretny zintegrowany port USB na kierownicy, który umożliwia ładowanie telefonu lub innych małych urządzeń z akumulatora roweru, gdy nie są one używane.

Gocycle G4i jest również kompatybilny z aplikacją GocycleConnect, która zapewnia nieskończoną liczbę niestandardowych trybów jazdy, a także ciekawe statystyki zdrowotne, takie jak spalone kalorie, maksymalna i średnia moc pedałowania. Łączność z aplikacją została ulepszona dzięki zastosowaniu technologii Bluetooth Low Energy.

Proszę pobrać darmową aplik ację Gocycle na Androida lub Gocycle na iPhone'a.

Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego e-roweru? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.

Państwo pytają, a my odpowiadamy:

Czy Gocycle pozwala na jazdę bez pedałowania jak motorower?
Zasadniczo tak, ale rower musi być wprawiany w ruch przez własną moc rowerzysty do prędkości około 10 km/h, innymi słowy, nie można po prostu usiąść na rowerze, "nacisnąć przycisk" i odjechać. Aby rower zachowywał się jak "motorower", należy wyłączyć obowiązek pedałowania za pomocą aplikacji sterującej rowerem. Nie ma wtedy potrzeby pedałowania (gdy rower jest już w ruchu), kierowca musi jedynie przytrzymać przycisk przyspieszenia na lewej kierownicy (jest to ze względów bezpieczeństwa, aby w przypadku przewrócenia się roweru silnik się wyłączył). Powyższy tryb działania roweru nie jest jednak zgodny z europejskimi przepisami dotyczącymi eksploatacji rowerów i nie powinien być używany na drogach publicznych. Chciałbym również zauważyć, że w tym trybie (w którym rowerzysta nie wspomaga jazdy własnym pedałowaniem i pozostawia ruch całkowicie silnikowi roweru) zasięg jest znacznie zmniejszony, który może wynosić zaledwie 10 km, a nawet mniej (w zależności od wagi rowerzysty, profilu terenu itp.).

Do jakiej prędkości pomaga to rozwiązanie ekologiczne?
Wspomaganie silnika jest ograniczone do 25 km/h we wszystkich 3 zaprogramowanych trybach (City/Eco/On Demand). Jednak w trybie niestandardowym (który można ponownie ustawić za pomocą aplikacji na smartfonie lub tablecie), wspomaganie można zwiększyć do 32 km/h. W podziękowaniu za wspomaganie przy wyższych prędkościach, zasięg jest zmniejszony.

Czy silnik ma moc? Czy jest agresywny - wystarczająco sportowy?
Moc silnika jest wystarczająca do obsługi roweru jako roweru elektrycznego, tj. roweru ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. To wciąż rower, nie motorower ani motocykl. Rower nie został zaprojektowany do agresywnej jazdy, ale jako środek transportu, zwłaszcza do jazdy po mieście, dojazdów do pracy, rekreacji itp.

Jaki jest moment obrotowy silnika?
Producent tego nie określa. Jest on wystarczający do celu, do którego rower został zaprojektowany, czyli jazdy miejskiej i jazdy po utwardzonych nawierzchniach. Ten eko (ani żaden inny) nie jest motocyklem.

Czy można zwiększyć doładowanie silnika powyżej 25 km/h za pomocą chipa?
Chipowanie nie jest możliwe. Wspomaganie można zwiększyć do 32 km/h w trybie ustawień niestandardowych w aplikacji na smartfona.

Węglowe włókno

Węglowe włókno

Rowery elektryczne wykorzystujące włókno węglowe są powszechnym wyborem wśród amatorów i profesjonalnych rowerzystów. Wcześniej były to głównie szosowe rowery elektryczne, ale dziś można cieszyć się zaletami włókna węglowego w prawie każdym typie roweru elektrycznego. Pozostaje jednak idealnym wyborem dla tych, którzy kochają szybką jazdę i jazdę w terenie. Głównymi zaletami rowerów elektrycznych z ramą z włókna węglowego jest wyjątkowa absorpcja wstrząsów i wibracji, bardzo dobra odporność na korozję i zużycie oraz niska waga w porównaniu z innymi materiałami.

[page-be4c14dc-3d47-4e6e-8814-67c8dcf55521]

Producent GoCycle

Poza głównym nurtem i konserwatywnymi konwencjami, e-rower GoCycle brytyjskiej firmy Karbon Kinetics Ltd. jest futurystycznym, ale wysoce funkcjonalnym e-rowerem miejskim, który wskazuje na przyszłe trendy w branży. Wszystkie elementy konstrukcji, od ramy, przez koła, silnik, baterię, aż po światła, zostały zaprojektowane specjalnie dla roweru elektrycznego GoCycle, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność i niezawodność przy zachowaniu niewielkiej wagi.

E-rowery GoCycle

Parametry

arrow

Ogólne

Waga wraz z akumulatorem
Nośność
Kolor BiałyNiebieskiCzarny
arrow

Napęd elektryczny

Silnik centralny Nie
arrow

Zawieszenie

Przedni widelec
arrow

Komponenty

Płaszcze
Torba siodłowa
arrow

Przerzutki

Liczba biegów
Shifter
arrow

Hamulce

Hamulce przednie
Hamulce tylne

Pytania

Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.