CRUSSIS e-Hard 10.11-PRO (715 Wh)
Sportowy hardtail e-MTB z silnikiem Panasonic GXM 100 Nm, akumulatorem LG 715 Wh i widelcem RockShox Lyrik Ultimate. Dzięki przerzutce SRAM GX Eagle AXS i hamulcom SRAM DB8 Stealth oferuje wydajność, niezawodność i zabawę na szlakach i w technicznym terenie.
Przewidywany termin dostawy 4/2026
EAN: 8595640732685, 8595640732692, 8595640732708, 8595640732715
% Zniżka przy zakupie
PANASONIC GXM
100 Nm
715 Wh
12 biegów
29"
140 mm

CRUSSIS e-Hard 10.11-PRO - szybki i niezawodny hardtail e-MTB
CRUSSIS e-Hard 10. 11-PRO to Państwa przepustka do świata kolarstwa terenowego. Idealny do jazdy po leśnych drogach, singletrackach i stromych podjazdach, ten lekki i zwinny e-rower zostanie doceniony przez każdego aktywnego rowerzystę poszukującego zwinnej reakcji, wydajnego transferu mocy i pewności siebie w trudnym terenie.
Rama typu hardtail ze sztywną tylną konstrukcją zapewnia bezpośrednią reakcję i precyzyjne prowadzenie kół, zapewniając stabilną jazdę nawet przy wyższych prędkościach.
Sercem roweru jest silnik PANASONIC GXM o mocy 100 Nm, który zapewnia płynne i naturalne wspomaganie. Wraz ze zintegrowanym akumulatorem LG Li-Ion 715 Wh (19,88 Ah) oferuje zasięg do 170 km. Ponadto nisko położony środek ciężkości i sportowa geometria ramy przyczyniają się do doskonałego prowadzenia.
Przednie zawieszenie zapewnia najwyższej klasy widelec ROCKSHOX LYRIK ULTIMATE 29" o skoku 140 mm, który niezawodnie pochłania nierówności i zapewnia precyzyjną kontrolę nawet na technicznych odcinkach.
Za zmianę przełożeń odpowiada bezprzewodowy system SRAM GX Eagle AXS T-Type (1×12) z szerokim zakresem przełożeń, idealny na strome podjazdy i szybkie zjazdy. Bezpieczne hamowanie zapewniają potężne hamulce hydrauliczne SRAM DB8 Stealth z tarczami 200 mm z przodu i z tyłu, oferujące stałą wydajność na wszystkich nawierzchniach.
Stabilność i przyczepność zapewniają 29-calowe koła, które płynnie pokonują przeszkody i zapewniają pewność podczas szybkiej jazdy. Kolorowy wyświetlacz LCD PANASONIC wyraźnie wyświetla pomoc, prędkość i pozostały zasięg.
CRUSSIS e-Hard 10.11-PRO to idealny wybór dla rowerzystów szukających szybkiego, lekkiego i wytrzymałego hardtaila e-MTB gotowego do jazdy po technicznych szlakach i sportowej turystyki.
Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Skontaktuj się z nami!
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik Panasonic GXM 100 Mg
Silnik centralny Panasonic GXM 100 Mg to flagowy model nowej generacji napędów e-bike GXM („Great eXperience in eMotion”). Oferuje maksymalny moment obrotowy do 100 Nm, ultraleką magnezową obudowę, dzięki której GXM 100 Mg waży tylko ok. 2,6 kg, otwarty system CAN-bus umożliwiający użycie baterii firm trzecich oraz obsługę aktualizacji OTA (Over-The-Air) przez aplikację mobilną. Idealny do wydajnych rowerów e-MTB i wymagającego terenu.
Rowery elektryczne CRUSSIS od momentu powstania w 2012 roku należą do najlepiej sprzedających się modeli e-rowerów. Dzięki nowoczesnej produkcji, innowacjom (np. zintegrowanym akumulatorom), kolorowemu wzornictwu i dobremu marketingowi stały się dominującą marką w segmencie średniej klasy e-rowerów. Firma szczyci się doskonałym stosunkiem ceny do wydajności, stabilną zdolnością produkcyjną i szeroką ofertą akcesoriów. Obecnie firma CRUSSIS współpracuje z legendą czeskiego kolarstwa i trzykrotnym mistrzem świata w MTB Michalem Prokopem, który zaangażował się w rozwój nowych modeli rowerów elektrycznych.
Kontakt: CRUSSIS electrobikes s.r.o., K Brezince 227/18, 182 00 Praha 8 - Brezineves, Republika Czeska, e-mail: info@crussis.cz, telefon: +420 604 219 792, strona internetowa: www.crussis.cz
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2026 |
| Marka | Crussis |
| Rozmiar ramy | Rama L, Rama S, Rama XL, Rama M |
| Kolor | Biały - Czerwony |
| Nośność | 120 kg |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | Panasonic |
| Typ silnika | Panasonic GXM |
| Moment obrotowy | 100 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | 4 A |
| Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 715 Wh |
Przerzutki
| Sortowanie | Sram AXS Rocker Controller Right, MMX |
| Kaseta | Sram XS-1270 Eagle T-Type 10-52Z |
| Shifter | Sram GX Eagle AXS T-Type, 12 biegów |
| Liczba biegów | 1x12 |
Komponenty
| Piasta przednia | Crussis Tarcza, łożyska przemysłowe, 32D, oś stała BOOST 15x110 mm |
| Torba siodłowa | X-Fusion Manic 30,9 Ø, teleskopowy, skok S - 125 mm, M - 150 mm, L - 170 mm, XL - 190 mm |
| Piasta tylna | Crussis tarcza, łożyska przemysłowe, 32D, oś stała BOOST 12x148 mm |
| Uchwyty | Raceface Getta, 30 lub 33 mm, czarne |
| Siodło | Fizik Terra Ridon X5 - 145 mm |
| Stojaki | Crussis tarcza 29”, dwuścienna, z okładziną, 30 mm |
| Kierownice | Raceface Chester AL 35 mm, szerokość 780 mm, wznios 20 mm |
| Przedłużacz | Crussis AL 45 mm, kąt 0°, Ø 35 mm |
| Płaszcze | Michelin Wild Enduro MH RL Dark TS TLR 29X2.50, Michelin Wild Enduro rear RL Dark TS TLR 29X2.40 |
Hamulce
| Hamulce tylne | Sram DB8 Stealth, hydrauliczny, wirnik 200 mm |
| Hamulce przednie | Sram DB8 Stealth, hydrauliczny, wirnik 200 mm |
Zawieszenie
| Przedni widelec | RockShox Lyrik Ultimate 29" Boost, skok 140 mm, offset 44 mm |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.





