CRUSSIS e-Full 10.11-(715 Wh)
Rower elektryczny górski z pełnym zawieszeniem, silnikiem Panasonic GXM o momencie obrotowym 100 Nm, akumulatorem LG 715 Wh i zawieszeniem RockShox. Dzięki przerzutce SRAM Eagle i hamulcom SRAM DB8 Stealth radzi sobie z długimi wycieczkami, stromymi podjazdami i trudnymi szlakami z maksymalną pewnością i komfortem.
Przewidywany termin dostawy 4/2026
EAN: 8595640733804, 8595640732760, 8595640732777, 8595640732784
% Zniżka przy zakupie
PANASONIC GXM
100 Nm
715 Wh
12 biegów
29"
150 mm

CRUSSIS e-Full 10.11 - e-MTB z pełnym zawieszeniem na każdy szlak
CRUSSIS e-Full 10.11 to górski rower elektryczny, który daje pewność w każdym terenie. Niezależnie od tego, czy przemierzasz żwir, pokonujesz przełęcze, czy wspinasz się po stromych wzgórzach, zawsze możesz na nim polegać.
Sercem roweru jest silnik PANASONIC GXM o momencie obrotowym 100 Nm, który zapewnia cichą pracę i responsywne wsparcie w zależności od intensywności pedałowania. Dzięki temu jazda jest naturalna i płynna, bez niepotrzebnych szarpnięć.
Zasilanie zapewnia zintegrowany akumulator LG Li-Ion 715 Wh (19,88 Ah) o zasięgu do 170 km, zapewniający mnóstwo energii na długie wycieczki i wymagające podjazdy. Pozycjonowanie w ramie zapewnia czystą konstrukcję, stabilność i idealny rozkład masy.
Widelec ROCKSHOX PSYLO SILVER RC Solo Air 29" BOOST o skoku 150 mm w połączeniu z tylnym amortyzatorem ROCKSHOX Deluxe Select zapewnia komfort i kontrolę w terenie. Taka konfiguracja skutecznie tłumi nierówności, trzyma się szlaku, a jednocześnie nie ogranicza Państwa zjazdów.
Precyzyjna zmiana przełożeń jest obsługiwana przez napęd SRAM 70 T-Type Eagle (1×12), który poradzi sobie ze stromymi podjazdami i zwinnymi zjazdami. Hamulce hydrauliczne SRAM DB8 Stealth z tarczami 200 mm z przodu i z tyłu zapewniają bezpieczne zatrzymanie, zapewniając niezawodną kontrolę w każdych warunkach pogodowych.
Kolorowy wyświetlacz LCD PANASONIC zawsze pokazuje kluczowe dane - poziom naładowania baterii, prędkość, tryb wspomagania i zasięg - wyraźnie i bezpośrednio podczas jazdy.
CRUSSIS e-Full 10.11 jest idealnym towarzyszem dla tych, którzy chcą autentycznych wrażeń z jazdy, pełnej kontroli i niezawodnej wydajności. Gotowy na każdy szlak, każde wzniesienie i każdy zjazd.
Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego roweru elektrycznego? Skontaktuj się z nami!
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Równina
Średni
Góry
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Silnik Panasonic GXM 100 Mg
Silnik centralny Panasonic GXM 100 Mg to flagowy model nowej generacji napędów e-bike GXM („Great eXperience in eMotion”). Oferuje maksymalny moment obrotowy do 100 Nm, ultraleką magnezową obudowę, dzięki której GXM 100 Mg waży tylko ok. 2,6 kg, otwarty system CAN-bus umożliwiający użycie baterii firm trzecich oraz obsługę aktualizacji OTA (Over-The-Air) przez aplikację mobilną. Idealny do wydajnych rowerów e-MTB i wymagającego terenu.
Rowery elektryczne CRUSSIS od momentu powstania w 2012 roku należą do najlepiej sprzedających się modeli e-rowerów. Dzięki nowoczesnej produkcji, innowacjom (np. zintegrowanym akumulatorom), kolorowemu wzornictwu i dobremu marketingowi stały się dominującą marką w segmencie średniej klasy e-rowerów. Firma szczyci się doskonałym stosunkiem ceny do wydajności, stabilną zdolnością produkcyjną i szeroką ofertą akcesoriów. Obecnie firma CRUSSIS współpracuje z legendą czeskiego kolarstwa i trzykrotnym mistrzem świata w MTB Michalem Prokopem, który zaangażował się w rozwój nowych modeli rowerów elektrycznych.
Kontakt: CRUSSIS electrobikes s.r.o., K Brezince 227/18, 182 00 Praha 8 - Brezineves, Republika Czeska, e-mail: info@crussis.cz, telefon: +420 604 219 792, strona internetowa: www.crussis.cz
Parametry
Ogólne
| Rok modelowy | 2026 |
| Marka | Crussis |
| Rozmiar ramy | Rama L, Rama S, Rama XL, Rama M |
| Nośność | 120 kg |
| Kolor | Czarny-Biały |
Napęd elektryczny
| Producent silnika | Panasonic |
| Typ silnika | Panasonic GXM |
| Moment obrotowy | 100 Nm |
| Silnik centralny | Tak |
Bateria
| Ładowarka | 4 A |
| Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
| Precyzyjna wydajność | 715 Wh |
Przerzutki
| Liczba biegów | 1x12 |
| Shifter | Sram 70 T-Type Eagle, 12 biegów |
| Kaseta | Sram CS-PG1270 T-Type Eagle, 11-52z |
| Sortowanie | Sram 70 T-Type Eagle, MMX |
Komponenty
| Uchwyty | Crussis, z rękawem, czarny |
| Piasta tylna | Crussis tarcza, łożyska kulkowe, 32D, oś stała 12x148 mm |
| Kierownice | Crussis Al 31,8 mm, szerokość 780 mm |
| Płaszcze | Schwalbe Nobby Nic Performance 29x2,60 |
| Przedłużacz | Crussis AL 45 mm, kąt 0°, Ø 31,8 mm |
| Stojaki | Crussis tarcza 29”, dwuścienna, z okładziną, 30 mm |
| Siodło | Selle Royal |
| Torba siodłowa | X-Fusion Manic 30,9 Ø, teleskopowy, skok S - 125 mm, M - 150 mm, L - 170 mm, XL - 190 mm |
| Piasta przednia | Crussis Tarcza, łożyska przemysłowe, 32D, oś stała BOOST 15x110 mm |
Hamulce
| Hamulce przednie | Sram DB8 Stealth, hydrauliczny, wirnik 200 mm |
| Hamulce tylne | Sram DB8 Stealth, hydrauliczny, wirnik 200 mm |
Zawieszenie
| Tłumik | RockShox Deluxe Select+ RT |
| Przedni widelec | Rock Shox Psylo Silver RC 29" Boost, 150 mm |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.







