• O nas
  • Dowóz
  • Serwis
  • Kontakt
  • Zmień język strony
🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8 CRUSSIS e-Cross 1.8
Poradce

Potrzebujesz porady?
Łukasz jest do Twojej dyspozycji!

CRUSSIS e-Cross 1.8

Męski e-rower crossowy z tylnym silnikiem Bafang, w pełni zintegrowanym akumulatorem 468 Wh, bardzo wygodną geometrią i ładnym designem. Zbudowany na kołach 28". Zasięg do 100 km. Idealny na wszelkiego rodzaju wycieczki po drogach, ścieżkach rowerowych i lekkim terenie.

Wzrost rowerzysty: 165 cm

150

210

Zalecany rozmiar *:
17 - 18" (M)

*Podane wartości są orientacyjne.

Cena przed rabatem: 6 286,97 zł

4 477,90 zł

Oszczędzasz 1 809,07 zł

3 640,57 zł bez VAT ?Odliczenie VAT jest możliwe dla każdego przedsiębiorcy.
Zniżka przy zakupie 2 i więcej rowerów elektrycznych: 5%
Silnik

Tył BAFANG

Moc silnika

32 Nm

Pojemność akumulatora

468 Wh

Skrzynia biegów

3 x 7 prędkości

Koła

28"

Wznios amortyzatora

50 mm (przód)

Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego

500 Wh
300 Wh 650 Wh 1000 Wh
75 Kg
50 Kg 95 Kg 140 Kg

Dominujący profil trasy:

Równina

Równina

Średni

Średni

Góry

Góry


Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:

*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy

Męski rower e-Cross 1.8. Zaprojektowany do bardziej sportowej jazdy i wszelkiego rodzaju wycieczek po drogach, ścieżkach rowerowych i lekkim terenie. Nie musisz się już martwić o pagórkowaty profil wycieczki. Wręcz przeciwnie! Mogą Państwo wyruszyć na szlak z pełną werwą.

Geometria roweru elektrycznego e-Cross 1.8 sprawia, że ta maszyna crossowa jest idealna do sportowej jazdy. Przyczynia się do tego akumulator litowo-jonowy 468 Wh / 13 Ah, który jest w pełni zintegrowany z ramą e-roweru . Silnik elektryczny Bafang w piaście tylnego koła zapewnia funkcjonalność i niezawodność.

Zasięg e-roweru wynosi do 100 km - oczywiście zawsze zależy to od profilu trasy i sposobu korzystania ze wspomagania, które w przypadku tego modelu jest pięciobiegowe i jest sterowane za pomocą panelu LCD umieszczonego na kierownicy. Wyświetla on poziom naładowania baterii, wybrany poziom wspomagania silnikiem elektrycznym, prędkość i przebyty dystans.

E-rower jest produkowany na wygodnych 28-calowych kołach w dwóch rozmiarach ramy 18" i 20". Za zmianę przełożeń odpowiada 21-biegowy zestaw Shimano Tourney, a komfort jazdy zwiększa amortyzowany widelec SR-SUNTOUR CR85-V 700C, brak blokady i wygodne siodełko.

E-Cross 1.8 jest dostarczany bez błotników, oświetlenia, podpórki i bagażnika. Można je jednak bez problemu dokupić i zamontować. Proszę też sprawdzić model e-Gordo 1.8, który jest wyposażony w błotniki i bagażnik.

Silnik piasty Bafang

Silnik piasty Bafang

Ten niezawodny silnik ma zaawansowany system przenoszenia momentu obrotowego i moc szczytową ponad 500 W, skutecznie zapobiegając poślizgowi opon w terenie.

Jego niewielka waga i wyżej wymienione cechy sprawiają, że jest to idealna część turystycznych i podróżnych rowerów elektrycznych.

Tylny silnik może być doceniony przez rowerzystów, którzy chcą często jeździć bez wspomagania silnika i używać e-roweru tylko na stromych wzgórzach lub przy wietrze, dzięki natychmiastowemu przyspieszeniu silnika.

Producent Crussis

Od momentu powstania w 2012 r. rowery elektryczne CRUSSIS są jednym z najlepiej sprzedających się modeli rowerów elektrycznych w Czechach. W 2019 r. twarzą marki została legenda hokeja Jaromír Jágr, który również trenuje na rowerach elektrycznych.

Jesteśmy wyspecjalizowanym sklepem z rowerami elektrycznymi CRUSSIS, dlatego oferujemy pełną gamę rowerów elektrycznych CRUSSIS - miejskich, terenowych i turystycznych z doskonałym stosunkiem ceny do wydajności.

E-rowery Crussis

 

Parametry

arrow

Ogólne

Rok modelowy 2023
Marka Crussis
Nośność 120 kg
Kolor Ciemnoniebieski
arrow

Napęd elektryczny

Producent silnika Bafang
Typ silnika Bafang - tylny silnik
Moment obrotowy 32 Nm
Silnik centralny Nie
arrow

Bateria

Ładowarka 2 A (w zestawie)
Pojemność baterii 400 - 499 Wh
Precyzyjna wydajność 468 Wh
arrow

Zawieszenie

Przedni widelec SR-SUNTOUR CR85-V 700C", NO LOCK
arrow

Komponenty

Stojaki CRUSSIS 28", dwuścienny, z podszewką, 19 mm
Torba siodłowa CRUSSIS z blokadą, 31,6, 350 mm
Piasta przednia CRUSSIS tarcza, z wieńcem, 36D
Piasta tylna Bafang z silnikiem
Uchwyty CRUSSIS o ergonomicznym kształcie z rękawem
Kierownice CRUSSIS AL 31,8 mm, szerokość 660 mm
Płaszcze KENDA 700x45 (47-622), czarny
Przedłużacz CRUSSIS Al, 60 mm, stała
arrow

Przerzutki

Kaseta BAFANG 250W (MAX 500W)
Sortowanie SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 biegów
Shifter SHIMANO Tourney RD-TY500D-SGS, 7 biegów
Liczba biegów 3 x 7

Pytania

Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.