CRUSSIS e-Cross 1.8
Męski e-rower crossowy z tylnym silnikiem Bafang, w pełni zintegrowanym akumulatorem 468 Wh, bardzo wygodną geometrią i ładnym designem. Zbudowany na kołach 28". Zasięg do 100 km. Idealny na wszelkiego rodzaju wycieczki po drogach, ścieżkach rowerowych i lekkim terenie.
Tył BAFANG
32 Nm
468 Wh
3 x 7 prędkości
28"
50 mm (przód)
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy
Męski rower e-Cross 1.8. Zaprojektowany do bardziej sportowej jazdy i wszelkiego rodzaju wycieczek po drogach, ścieżkach rowerowych i lekkim terenie. Nie musisz się już martwić o pagórkowaty profil wycieczki. Wręcz przeciwnie! Mogą Państwo wyruszyć na szlak z pełną werwą.
Geometria roweru elektrycznego e-Cross 1.8 sprawia, że ta maszyna crossowa jest idealna do sportowej jazdy. Przyczynia się do tego akumulator litowo-jonowy 468 Wh / 13 Ah, który jest w pełni zintegrowany z ramą e-roweru . Silnik elektryczny Bafang w piaście tylnego koła zapewnia funkcjonalność i niezawodność.
Zasięg e-roweru wynosi do 100 km - oczywiście zawsze zależy to od profilu trasy i sposobu korzystania ze wspomagania, które w przypadku tego modelu jest pięciobiegowe i jest sterowane za pomocą panelu LCD umieszczonego na kierownicy. Wyświetla on poziom naładowania baterii, wybrany poziom wspomagania silnikiem elektrycznym, prędkość i przebyty dystans.
E-rower jest produkowany na wygodnych 28-calowych kołach w dwóch rozmiarach ramy 18" i 20". Za zmianę przełożeń odpowiada 21-biegowy zestaw Shimano Tourney, a komfort jazdy zwiększa amortyzowany widelec SR-SUNTOUR CR85-V 700C, brak blokady i wygodne siodełko.
E-Cross 1.8 jest dostarczany bez błotników, oświetlenia, podpórki i bagażnika. Można je jednak bez problemu dokupić i zamontować. Proszę też sprawdzić model e-Gordo 1.8, który jest wyposażony w błotniki i bagażnik.

Silnik piasty Bafang
Ten niezawodny silnik ma zaawansowany system przenoszenia momentu obrotowego i moc szczytową ponad 500 W, skutecznie zapobiegając poślizgowi opon w terenie.
Jego niewielka waga i wyżej wymienione cechy sprawiają, że jest to idealna część turystycznych i podróżnych rowerów elektrycznych.
Tylny silnik może być doceniony przez rowerzystów, którzy chcą często jeździć bez wspomagania silnika i używać e-roweru tylko na stromych wzgórzach lub przy wietrze, dzięki natychmiastowemu przyspieszeniu silnika.
Od momentu powstania w 2012 r. rowery elektryczne CRUSSIS są jednym z najlepiej sprzedających się modeli rowerów elektrycznych w Czechach. W 2019 r. twarzą marki została legenda hokeja Jaromír Jágr, który również trenuje na rowerach elektrycznych.
Jesteśmy wyspecjalizowanym sklepem z rowerami elektrycznymi CRUSSIS, dlatego oferujemy pełną gamę rowerów elektrycznych CRUSSIS - miejskich, terenowych i turystycznych z doskonałym stosunkiem ceny do wydajności.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2023 |
Marka | Crussis |
Nośność | 120 kg |
Kolor | Ciemnoniebieski |
Napęd elektryczny
Producent silnika | Bafang |
Typ silnika | Bafang - tylny silnik |
Moment obrotowy | 32 Nm |
Silnik centralny | Nie |
Bateria
Ładowarka | 2 A (w zestawie) |
Pojemność baterii | 400 - 499 Wh |
Precyzyjna wydajność | 468 Wh |
Zawieszenie
Przedni widelec | SR-SUNTOUR CR85-V 700C", NO LOCK |
Komponenty
Stojaki | CRUSSIS 28", dwuścienny, z podszewką, 19 mm |
Torba siodłowa | CRUSSIS z blokadą, 31,6, 350 mm |
Piasta przednia | CRUSSIS tarcza, z wieńcem, 36D |
Piasta tylna | Bafang z silnikiem |
Uchwyty | CRUSSIS o ergonomicznym kształcie z rękawem |
Kierownice | CRUSSIS AL 31,8 mm, szerokość 660 mm |
Płaszcze | KENDA 700x45 (47-622), czarny |
Przedłużacz | CRUSSIS Al, 60 mm, stała |
Przerzutki
Kaseta | BAFANG 250W (MAX 500W) |
Sortowanie | SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 biegów |
Shifter | SHIMANO Tourney RD-TY500D-SGS, 7 biegów |
Liczba biegów | 3 x 7 |
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.