Centralny silnik Bosch Performance Line CX Smart system

Performance Line CX Smart System. Mocny i dynamiczny silnik zapewniający intuicyjne prowadzenie i wyjątkowe wrażenia z jazdy. Dzięki koncepcji wielu czujników i innowacyjnemu systemowi zarządzania silnikiem Bosch, Performance Line CX Smart System wyznacza nowe standardy techniczne - reaguje elastycznie i szybko, aby w pełni wykorzystać swój potencjał na wymagających technicznie torach.
Jedną z zaawansowanych funkcji jest tryb eMTB, który zużywa dokładnie tyle mocy, ile potrzeba i pozwala skupić całą uwagę na jeździe. W aplikacji eBike Flow można dostosować wspomaganie, dynamikę, moment napędowy i prędkość maksymalną roweru elektrycznego w trybach jazdy Eco, Tour, Sport i Turbo, aby dopasować je do indywidualnych potrzeb.
Silne wsparcie
Przy wadze 2,9 kg i maksymalnym momencie obrotowym 85 Nm zapewnia większą przyjemność z jazdy na wymagających szlakach pomimo niezwykle kompaktowych wymiarów. Silnik eMountain do rowerów górskich jest kompaktowy, lekki i niezwykle wydajny, łącząc w sobie wysokiej jakości materiały, niezwykle mocny napęd i wysokiej klasy czujniki.
Prawdziwa siła
Maksymalny moment obrotowy 85 Nm ma zauważalny wpływ na osiągi w kolarstwie górskim. Mocny silnik umożliwia szybkie przyspieszanie na ostrych zakrętach i przeszkodach przy niskiej kadencji i ułatwia start na najbardziej stromych wzniesieniach. Podczas szybkich sprintów silnik wspomaga również przy wysokiej kadencji.
eMTB mode
Tryb eMTB został specjalnie zaprojektowany do użytku sportowego i oferuje optymalną kontrolę oraz intuicyjną obsługę, ponieważ nie ma potrzeby przełączania się między różnymi trybami jazdy. Dzięki tej sprytnej funkcji trybu eMTB można pewnie pokonywać odcinki techniczne, a przeszkody, takie jak korzenie i grube gałęzie, można pokonywać z ukierunkowanym naciskiem na pedały za pomocą funkcji Extended Boost. Układ napędowy Performance Line CX Smart System zapewnia zatem jeszcze większą przyjemność z jazdy i płynność jazdy.
Tour+ mode
Sportowa jazda na rowerze trekkingowym lub eMTB: Tryb Tour+ pozwala rowerzyście skupić się wyłącznie na czerpaniu przyjemności z jazdy. Eliminuje potrzebę ręcznego przełączania trybów jazdy i oszczędza energię, zwiększając moc wyjściową rowerzysty. Zapewnia to naturalne wrażenia z jazdy w każdej sytuacji, nawet podczas dłuższych przejażdżek.
Speed sensor
Oprócz rozwiązania przewodowego, inteligentny system jest wyposażony w wewnętrzny czujnik prędkości umieszczony w jednostce napędowej. Przewodowy czujnik został wyeliminowany, a magnes na szprychie jest teraz przymocowany bezpośrednio do koła, co zapewnia czystszy wygląd roweru elektrycznego.
Off |
Eco mode |
Tour** |
Tour+** |
Sport/eMTB* |
Turbo |
---|---|---|---|---|---|
Brak wsparcia (wszystkie funkcje wyświetlacza są nadal dostępne). |
Niski poziom wsparcia przy maksymalnej wydajności dla najdłuższego zasięgu. |
Jednolite wsparcie dla jazdy na długich dystansach. |
Płynnie zwiększające się wsparcie dla naturalnego wyczucia i ekonomicznej jazdy dla sportowych e-rowerzystów. |
Potężne wsparcie dla wszystkich rodzajów jazdy, takich jak jazda sportowa lub szybkie dojazdy do pracy w ruchu miejskim. |
Natychmiastowe maksymalne wsparcie - nawet przy najwyższej kadencji dla sportowej jazdy. |
Maksymalny moment obrotowy do 85 Nm zapewnia delikatny wzrost podczas przyspieszania.
Mocny napęd dla ekstremalnie sportowego stylu jazdy i szybkich sprintów
Obsługa prędkości 25 km/h, nawet podczas długich górskich przejażdżek
Typ silnika | centralny |
---|---|
Moc - nominalna | 250 W |
Max. moment obrotowy | do 85 Nm |
Poziom wspomagania silnika | TURBO: 340 eMTB**: 140-340 TOUR: 140 TOUR+****: 60-340 ECO: 60 |
Maksymalny moment obrotowy | TURBO: 85*** eMTB**: 85 TOUR: 50 TOUR+****: 85 ECO: 40 |
Napięcie | 36 V |
Czujniki wykrywające |
częstotliwość pedałowania |
Max. prędkość wspomagania |
25 km/h |
Waga | ok. 2,9 kg |