🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

Centralny silnik BOSCH CX - 2020

 

Bosch Performance Line CX 2020

 

 Jakie parametry ma silnik Bosch Performance Line CX czwartej generacji, czyli model z roku 2020? Jak wypada ten silnik w porównaniu z poprzednim modelem?

Podsumowaliśmy dla Państwa wszystkie najważniejsze informacje, które powinni Państwo wiedzieć o silniku, którego seria Bosch Performance Line jest najczęściej stosowanym silnikiem środkowym na rynku rowerów elektrycznych.

Silniki centralne są obecnie najczęściej stosowanymi napędami w rowerach elektrycznych i chociaż pojawiły się dopiero w 2014 roku, dzięki swoim zaletom bardzo szybko zyskały ogromną popularność. Silniki środkowe niemal całkowicie wyparły silniki piastowe i obecnie można je znaleźć w niemal wszystkich typach rowerów. A ponieważ Bosch jest liderem w tym segmencie, niniejszy artykuł poświęcamy tej firmie i jej nowemu silnikowi Bosch Performance Line CX 2020.

 

 

Efektywne wykorzystanie energii

Zawsze maksymalna wydajność

Niski poziom hałasu

Optymalna wydajność silnika i skrzyni biegów, umożliwiająca pokonywanie długich i stromych podjazdów.

Idealny do szybkich i średnich sprintów oraz gwałtownych zmian tempa.

Do jazdy z niskim poziomem hałasu i wysoką wydajnością silnika przy wszystkich prędkościach.

 

 

Bosch Performance Line CX 2020

 

Większość światowych producentów rowerów elektrycznych korzysta z silników Bosch ze względu na ich niezawodność, precyzyjne wykonanie, ale także wysoką wydajność i ogólne właściwości, dzięki którym jazda na rowerze elektrycznym z silnikiem Bosch jest tak wygodna, płynna i zapewnia wystarczającą moc do prawie każdej podróży.

Ale zalety Boscha nie kończą się na sprzedaży... Tak rozbudowane usługi, jak dostępność części zamiennych, zaplecze serwisowe, diagnostyka, a także żywotność akumulatorów Bosch należą do najdłuższych na rynku, co ma duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez klienta.

Bosch Performance Line CX 2020

 

 

Nowości dotyczące silnika Bosch Performance Line CX 2020

W tej wersji silnika firma Bosch nie wprowadziła innowacji do starego silnika, ale jest to nowy silnik, który charakteryzuje się następującymi właściwościami: 

 

Nowy duży konwerter

Typową cechą silników Bosch był mały przekładnik (zębatka), ale to już przeszłość. Dzięki aktualnym trendom, a przede wszystkim wymaganiom klientów, nowy silnik jest wyposażony w duży przekładnik. Duży przekładnik zawsze zapewnia wystarczającą moc, całkowitą precyzję i płynność pracy. Sprzęgło rolkowe zapewnia pedałowanie całkowicie bez oporu silnika, dzięki czemu jazda przypomina jazdę na zwykłym rowerze.

 

Wysoka wydajność

Pomimo takiego samego momentu obrotowego (75 Nm) wsparcie silnika BOSCH CX - 2020 zostało zwiększone z 300% do 340%. Oczywistą zmianą było również dostosowanie wszystkich poziomów wspomagania. Na przykład tryb Tour został zwiększony do 140% z pierwotnych 120%. Dzięki tym zmianom dostosowano tryb eMTB, który teraz dynamicznie przełącza się między trybami Tour i Turbo. Wspomaganie w tym trybie jest sterowane zgodnie ze scenariuszem jazdy i naciskiem wywieranym na pedały. Nowy silnik oferuje od 140% do 340%, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu ze starym silnikiem Bosch Performance, który miał od 120% do 300%.