• O nas
  • Dowóz
  • Serwis
  • Kontakt
  • Zmień język strony
🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

Centralny silnik Bafang M510


Centralny silnik

Bafang M510

 

Bafang jest jednym z największych producentów komponentów do e-rowerów na świecie od ponad 10 lat. W Europie jego silniki elektryczne stały się de facto standardem. Jednak w ciągu ostatnich pięciu lat firma intensywnie skupiła się na produkcji silników średniej mocy.

Firma Bafang wprowadziła niedawno na rynek nowy silnik średni M510, następcę modelu M500, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o wydajnych e-rowerach.

M510 ma wyższą ogólną krzywą momentu obrotowego, która jest wyraźnie widoczna w ekstremalnie wysokim wsparciu kadencji, idealnym do stromych podjazdów, które są powszechną częścią technicznych podjazdów.

Chociaż M510 ma podobny profil mocy i momentu obrotowego do M500, jest o pół kilograma lżejszy, ważąc zaledwie 2,9 kg. Oszczędność wagi jest wynikiem kilku zmian konstrukcyjnych, z których główną jest nowa obudowa magnezowa

Software silnika zostało przekonfigurowane pod kątem płynniejszego rozruchu i bardziej kontrolowanego startu. Włączenie czułego czujnika momentu obrotowego pomaga również w płynniejszym i bardziej naturalnym odczuwaniu mocy - tak jakby wspomaganie silnika było po prostu przedłużeniem wysiłku pedałowania kierowcy, a nie nagłym przypływem mocy jak w motocyklu. Te cechy pozwalają na lepsze wchodzenie w krótkie zakręty lub ostre podjazdy.

Dzięki wysokiej czułości czujnika momentu obrotowego, Bafang M510 może oszacować odpowiednią ilość mocy w zależności od siły pedałowania rowerzysty i wybrać odpowiednie wspomaganie.

      

M510 jest kompatybilny z większością produktów w portfolio Bafang, takich jak bateria Intube, wyświetlacze DP E180/181 z czystym panelem HMI LED, opcjonalną ulepszoną kolorową wersją DP C242 HMI, ukrytym czujnikiem prędkości z dwoma różnymi rozwiązaniami mocowania magnetycznego i nadchodzącą nową aplikacją Bafang”.

Środkowy silnik M510 to rewolucyjne ulepszenie potężnego silnika eMTB. W porównaniu z poprzednią generacją, maksymalny moment obrotowy M510 pozostaje na poziomie 95 Nm, ale masa została zmniejszona o 18%, podczas gdy maksymalna moc została zwiększona o 20%. Maksymalne wsparcie kadencji zostało rozszerzone do 120 obr.

 

Typ silnika centrum
Power 250 W
Maks. moment obrotowy 95 Nm
Napięcie 36/43/48 (DCV)
Wydajność silnika ≥ 80%
Czujnik pedału zintegrowany czujnik ciśnienia
Maks. prędkość wspomagania 25 km/h
Waga 3,6 kg
Temperatura pracy -20 až 45 ℃
   

Znajdzie on zastosowanie głównie w segmencie górskich e-rowerów i pedeleków szybkościowych, co jest również w pełni zgodne z jego parametrami. M510 jest wyposażony w czujnik skrętu (ciśnienia), jednostka sterująca ocenia siłę, z jaką rowerzysta pedałuje i odpowiednio reguluje moc silnika. Silnik elektryczny oferuje 250 watów mocy i 95 niutonometrów momentu obrotowego. Podobnie jak w modelu M500, prędkość maksymalna wynosi 25 km/h lub 45 km/h w zależności od zastosowania i obowiązujących przepisów. Silnik pracuje płynnie i cicho, zwłaszcza podczas zmiany biegów, nawet podczas jazdy pod górę. Silnik jest wspomagany przez czujnik biegów ((Gear senzor).

          

Pełna gama rowerów z silnikiem Bafang M510