• O nas
  • Dowóz
  • Serwis
  • Kontakt
  • Zmień język strony
🌟

Ponad 500 modeli e-rowerów - do natychmiastowej dostawy.

Centralny silnik Bafang M500


Centralny silnik

Bafang M500

 

Bafang jest jednym z największych na świecie producentów komponentów do rowerów elektrycznych od ponad 10 lat. W Europie jego silniki elektryczne stały się de facto standardem. Jednak w ciągu ostatnich pięciu lat firma intensywnie skupiła się na produkcji silników średniej mocy. W 2014 roku wprowadziła zintegrowany napęd centralny o nazwie kodowej MAX, który stał się znany jako MaxDrive. MaxDrive znajduje zastosowanie w wielu typach rowerów elektrycznych 250W/36V. Bafang produkuje również silniki w piastach (przednie i tylne), dzięki którym od dawna jest liderem na światowym rynku.  
 

Typ silnika centralny
Moc 250 W
Max. moment obrotowy 95 Nm
Napięcie 36/43/48 (DCV)
Wydajność silnika ≥ 80%

Czujnik pedału

zintegrowany czujnik ciśnienia

Max. szybkość pomocy 25 km/h
Waga 3,6 kg

Temperatura pracy

-20 až 45 ℃

Hałas

< 55 dB

 

Znajdzie on zastosowanie głównie w segmencie górskich rowerów elektrycznych i pedeleków szybkościowych, co jest również w pełni zgodne z jego parametrami. M500 jest wyposażony w czujnik skrętu (ciśnienia), jednostka sterująca ocenia siłę, z jaką rowerzysta pedałuje i odpowiednio reguluje moc silnika. Silnik elektryczny oferuje 250 watów mocy i 95 niutonometrów momentu obrotowego. Podobnie jak w przypadku silnika M420, prędkość maksymalna wynosi 25 km/h lub 45 km/h w zależności od zastosowania i obowiązujących przepisów. Silnik pracuje płynnie i cicho, zwłaszcza podczas zmiany biegów, nawet podczas jazdy pod górę. Silnik jest wspomagany przez czujnik biegu.

 


Pełna gama e-rowerów z silnikiem Bafang M500