Centralny silnik Bafang M500
Bafang jest jednym z największych na świecie producentów komponentów do rowerów elektrycznych od ponad 10 lat. W Europie jego silniki elektryczne stały się de facto standardem. Jednak w ciągu ostatnich pięciu lat firma intensywnie skupiła się na produkcji silników średniej mocy. W 2014 roku wprowadziła zintegrowany napęd centralny o nazwie kodowej MAX, który stał się znany jako MaxDrive. MaxDrive znajduje zastosowanie w wielu typach rowerów elektrycznych 250W/36V. Bafang produkuje również silniki w piastach (przednie i tylne), dzięki którym od dawna jest liderem na światowym rynku.
Typ silnika | centralny |
---|---|
Moc | 250 W |
Max. moment obrotowy | 95 Nm |
Napięcie | 36/43/48 (DCV) |
Wydajność silnika | ≥ 80% |
Czujnik pedału |
zintegrowany czujnik ciśnienia |
Max. szybkość pomocy | 25 km/h |
Waga | 3,6 kg |
Temperatura pracy |
-20 až 45 ℃ |
Hałas |
< 55 dB |
Znajdzie on zastosowanie głównie w segmencie górskich rowerów elektrycznych i pedeleków szybkościowych, co jest również w pełni zgodne z jego parametrami. M500 jest wyposażony w czujnik skrętu (ciśnienia), jednostka sterująca ocenia siłę, z jaką rowerzysta pedałuje i odpowiednio reguluje moc silnika. Silnik elektryczny oferuje 250 watów mocy i 95 niutonometrów momentu obrotowego. Podobnie jak w przypadku silnika M420, prędkość maksymalna wynosi 25 km/h lub 45 km/h w zależności od zastosowania i obowiązujących przepisów. Silnik pracuje płynnie i cicho, zwłaszcza podczas zmiany biegów, nawet podczas jazdy pod górę. Silnik jest wspomagany przez czujnik biegu.
Pełna gama e-rowerów z silnikiem Bafang M500