Centralny silnik Bafang M420
Bafang jest jednym z największych na świecie producentów komponentów do rowerów elektrycznych od ponad 10 lat. W Europie silniki elektryczne tej firmy stały się de facto standardem. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiła się jednak intensywnie na produkcji silników średniej mocy. W 2014 roku wprowadziła zintegrowany napęd centralny o nazwie kodowej MAX, który stał się znany jako MaxDrive. MaxDrive jest stosowany w wielu typach rowerów elektrycznych 250W / 36V. Bafang produkuje również silniki w piastach (przednich i tylnych), dzięki którym od dawna jest liderem na rynku światowym.
Typ silnika | Centralny |
---|---|
Moc | 250 W |
Maks. moment obrotowy | 80 N.m |
Napięcie | 36/43/48 (DCV) |
Wydajność silnika | ≥ 80% |
Czujnik pedału | Zintegrowany czujnik ciśnienia |
Maksymalna prędkość wspomagania | 25 km/h |
Waga | 3,6 kg |
Temperatura pracy | -20-45 ℃ |
Hałas | < 55 dB |
Średni silnik Bafang M420 został zaprojektowany, aby zapewnić zrównoważoną wydajność i maksymalny komfort podczas jazdy na miejskich i trekkingowych rowerach elektrycznych. Dzięki mocy 250 W i wysokiemu momentowi obrotowemu do 80 Nm, bez wysiłku poradzi sobie nie tylko z jazdą po płaskim, ale także ze stromymi podjazdami.
Silnik jest umieszczony pośrodku ramy, zapewniając idealny rozkład masy i stabilność roweru. Jego płynna i cicha praca przyczynia się do naturalnego pedałowania, dzięki czemu jazda jest wygodna i bezwysiłkowa nawet na dłuższych trasach.
Dzięki swojej niezawodności i wydajności Bafang M420 jest doskonałym wyborem do codziennych dojazdów do pracy, weekendowych wycieczek i dłuższych wypraw rowerowych.