Centralny silnik Bafang M300 (oryg.: Modest)
Bafang jest jednym z największych na świecie producentów komponentów do rowerów elektrycznych od ponad 10 lat. W Europie jego silniki elektryczne stały się de facto standardem. Jednak w ciągu ostatnich pięciu lat firma intensywnie skupiła się na produkcji silników średniej mocy. W 2014 roku wprowadziła zintegrowany napęd centralny o nazwie kodowej MAX, który stał się znany jako MaxDrive. MaxDrive znajduje zastosowanie w wielu typach rowerów elektrycznych 250W/36V. Bafang produkuje również silniki w piastach (przednie i tylne), dzięki którym od dawna jest liderem na światowym rynku.
Typ silnika |
Centralny |
---|---|
Moc | 250 W |
Maks. moment obrotowy | 80 N.m |
Napięcie | 36/43/48 (DCV) |
Wydajność silnika | ≥ 80% |
Czujnik pedału | Czujnik prędkości |
Maks. prędkość wspomagania | 25 km/h |
Waga | 3,6 kg |
Temperatura pracy | -20 až 45 ℃ |
Hałas | < 55 dB |
Ten typ silnika nie posiada czujnika skrętu (ciśnienia). Jest on wyposażony tylko w zintegrowany czujnik prędkości, który ocenia sygnały pedałowania i prędkości z linii środkowej silnika. Jest to bardziej przystępna cenowo wersja silnika MAXDRIVE z czujnikiem skrętu. Do silnika można zamontować czujnik biegu.
Pełna gama e-rowerów z silnikem Bafang MODEST