4EVER Powerstream
Górski rower elektryczny o nowoczesnym designie i wydajnych komponentach. Wyposażony w świetny centralny silnik elektryczny S-mag o momencie obrotowym 90 Nm, lekką aluminiową ramę ze zintegrowanym akumulatorem i widelec o skoku 140 mm.
Brose S-Mag
90 Nm
820 Wh
12 biegów
29"
140 mm, 140 mm
Shimano XT SL-M8100. Technologia: Rapid Fire Plus. 2-stronne zwalnianie (palec wskazujący i kciuk), ulepszony mechanizm pozycjonowania VIVID, 20% mniej wysiłku podczas zmiany przełożeń. Precyzyjne pozycje zapewniające jednoznaczne odczucia podczas zmiany przełożeń. Dźwignie zmiany biegów wykonane z polimeru wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP).
Widelec jest idealnym wyborem dla entuzjastów enduro, trail i E-MTB. Został opracowany z naciskiem na wydajność i trwałość, oferując następujące kluczowe funkcje:
-
Tłumienie Motion Control™: z możliwością regulacji kompresji w celu zablokowania przy niskich prędkościach, zapewniając optymalną kontrolę i stabilność w technicznym terenie.
-
Wysoce regulowany system DebonAir™: Zapewnia spójne i płynne odczucia podczas całej jazdy, znacznie poprawiając prowadzenie i komfort w każdym terenie.
-
Konstrukcja bez błotnikówdla opon do 2,8": Można stosować opony bez błotników o szerokości do 2,8", przy czym zalecane jest stosowanie pełnego błotnika w celu uzyskania optymalnej wydajności i zmniejszenia rozmiaru opony.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy
Rower elektryczny oparty jest na nowoczesnej konstrukcji i wydajnych komponentach, które zapewniają najwyższą wydajność i niezawodność na drodze i poza nią. Lekka aluminiowa rama FULL ALU E7005 z technologią BOOST i zintegrowanym akumulatorem zapewnia optymalną stabilność i równowagę. Widelec ROCK SHOX PSYLO GOLD o skoku 140 mm zapewnia komfort i kontrolę podczas jazdy w różnych rodzajach terenu.
Moc zapewnia potężny silnik BROSE Drive Unit S-mag o momencie obrotowym 90 Nm, zapewniający moc potrzebną do płynnej jazdy nawet w trudnym terenie. Zmianę przełożeń zapewnia połączenie komponentów SHIMANO XT SL-M8100 i FSA E-bike 1x12SPD, co pozwala na płynną i szybką zmianę prędkości w każdej sytuacji. Hamulce SHIMANO SLX BR-M7120 z tarczami 203/180 mm i dźwigniami hamulcowymi SHIMANO SLX BL-M7100 zapewniają niezawodne i skuteczne hamowanie. Koła z obręczami MACH1 CROSS-R 27 29 " i oponami SCHWALBE Nobby Nic 29x2,6" gwarantują doskonałą przyczepność i odporność na uszkodzenia.
Wygodne siodełko SELLE ITALIA X3 XP E-BIKE BOOST SF i sztyca podsiodłowa LIMOTEC DROPPER ze skokiem 150 mm zapewniają wygodną i ergonomiczną pozycję siedzącą podczas długich przejażdżek. Całkowita waga roweru wynosi około 25 kg, co zapewnia łatwą obsługę i kontrolę nawet na dłuższych trasach.
Potrzebują Państwo pomocy w wyborze odpowiedniego e-roweru? Proszę skorzystać z naszego przewodnika po wyborze roweru elektrycznego, skontaktować się z nami bezpośrednio.

Silnik Brose Drive S-Mag
Potężny silnik Brose Drive S-Mag jest właściwym partnerem dla sportowych e-rowerzystów. Szczególnie czuła reakcja zapewnia najwyższą wydajność na wymagających szlakach. Dzięki innowacyjnej obudowie magnezowej waży zaledwie 2,9 kg i oferuje maksymalne doładowanie do 410 procent.
Brose Drive S Mag naturalnie wspiera kierowcę w każdej sytuacji i dobrze reaguje na indywidualny styl jazdy dzięki precyzyjnemu systemowi czujników. Ogromny moment obrotowy do 90 Nm i bardzo precyzyjne dostarczanie mocy.

Bateria BMZ V10
BMZ V10 Intube to najnowszy zintegrowany akumulator litowo-jonowy BMZ o stylowym wyglądzie. V10 zapewnia największą moc w swoim rozmiarze, dzięki czemu jest to bateria o najlepszym stosunku mocy do masy na rynku. Będziesz dosłownie zachwycony rezultatem działania tej potężnej baterii. Połączenie mocy i rezerwy mocy sprawia, że akumulator BMZ V10 jest jednym z najlepszych komponentów w rowerze elektrycznym.

Wyświetlacz Brose Allround
Nowy wyświetlacz Brose „Allround” o wyrazistym designie. Bardzo czytelny i wyposażony we wszystkie ważne funkcje. Minimalistyczny i wydajny z 14 funkcjami! 1,5-calowy wyświetlacz można zainstalować z prawej lub lewej strony, co czyni go idealnym rozwiązaniem do stylizacji typu „wszystko w jednym”. Lekkie zakrzywienie zapobiega ekstremalnym odbiciom, ułatwiając odczyt w każdych warunkach pogodowych.
Typ wyświetlacza: Kolorowy wyświetlacz TFT
Rozmiary: 44 mm x 37 mm x 50 mm
Stopień ochrony: IPX7 (HMI) pyłoszczelny, bryzgoszczelny
Waga z kablem: 50 g

Czeski tradycyjny producent 4EVER oferuje terenowe i trekkingowe rowery elektryczne z niemieckim napędem Brose i Bafang. Są to najwyższej klasy maszyny o doskonałej pojemności baterii i atrakcyjnym wyglądzie. erowerowa.pl oferuje pełną gamę rowerów elektrycznych 4EVER.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2024 |
Waga wraz z akumulatorem | 25 kg |
Marka | 4EVER |
Kolor | Brąz |
Nośność | 120 kg |
Napęd elektryczny
Producent silnika | Brose |
Typ silnika | Brose S-Mag |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Precyzyjna wydajność | 820 Wh |
Pojemność baterii | 800 - 899 Wh |
Ładowarka | BMZ 42 V / 4,5 A |
Zawieszenie
Przedni widelec | Rock Shox Psylo Gold 140 mm |
Komponenty
Piasta tylna | SHIMANO SLX FH-M7110-B, 32H, CENTER LOCK, 12x148mm THRU Type AXLE |
Piasta przednia | SHIMANO SLX HB-M7110-B, 32H, CENTER LOCK, 15x110mm THRU Type AXLE |
Torba siodłowa | Selle Italia X3 XP E-Bike Boost SF |
Siodło | Limotec Dropper 150 |
Stojaki | Mach1 Cross-R 27 29" |
Kierownice | 4EX sand blasted 780 mm |
Przedłużacz | 4EX sand blasted |
Płaszcze | Schwalbe Nobby Nic 29x2,6" |
Przerzutki
Sortowanie | SHIMANO XT SL-M8100 1x12SPD |
Kaseta | Shimano CS-M6100 12spd 10-51spd |
Shifter | Shimano XT RD-M8100 12spd |
Liczba biegów | 1 x 12 |
Hamulce
Hamulce tylne | Shimano SLX BR-M7120, 180 mm |
Hamulce przednie | Shimano SLX BR-M7120, 203 mm |
Wideo
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.