4EVER Exstream Team
Prosty i nieskomplikowany górski e-rower bez kompromisów, z silnikiem środkowym Brose S-Mag, zintegrowanym akumulatorem 725 Wh i czytelnym wyświetlaczem Brose Allround. Precyzyjna inżynieria i idealnie czysty design.
BROSSE S-MAG
90 Nm
725 Wh
12 biegów
29"
120 mm
12-biegowa kasetaMTB Shimano zaprojektowana do wydajnych rowerów emtb. Miękka i precyzyjna zmiana przełożeń to znak rozpoznawczy kaset Shimano. Shimano Deore M6100 wykorzystuje technologię Shimano Hyperglide+ .
Widelec Rock Shox Judy spełniający wymagania nowoczesnego górskiego roweru elektrycznego - maksymalnie sztywny, a jednocześnie bardzo lekki, zdolny pomieścić szerokie opony. Zawieszenie zapewnia komora powietrzna Solo Air, którą uzupełnia olejowy wkład tłumiący Motion Control. Zewnętrzne nogi widelca wykonane są ze stopu magnezu, a korona i wewnętrzne nogi ze stopu aluminium.kolumna widelca jest stożkowa, oś jest wzmocniona 15x110 mm, a offset wynosi 42 mm.
Kalkulator zasięgu roweru elektrycznego
Szacowany zasięg roweru elektrycznego wynosi:
*Na całkowity zasięg wpływa także tryb wspomagania, stan techniczny roweru, wiek baterii, temperatura otoczenia, wiatr i styl jazdy
Rower elektryczny Exstream Team posiada ulepszoną ramę o nowoczesnej geometrii, najlepszy silnik BROSE DRIVE UNIT S-MAG 95 Nm, w pełni zintegrowaną baterię 725 Wh oraz mały, czytelny wyświetlacz. Precyzyjna inżynieria połączona z pięknym designem. Te wysokiej jakości komponenty gwarantują cichą i absolutnie bezawaryjną pracę z realistycznym zasięgiem 90-130 km - zawsze w zależności od okoliczności jazdy i korzystania ze wspomagania.
Rower elektryczny Exstream Team jest również wyposażony w przekładnie Shimano Deore/SLX 1x12, stałe osie, technologię BOOST, wysokiej jakości hamulce hydrauliczne i amortyzowany widelec pneumatyczny Rock Shox Judy o skoku 120 mm z blokadą kierownicy. Exstream Team przekracza wszelkie oczekiwania. Jest bardzo wygodny i zwinny na szlaku. Wariant Team jest bardzo dobrze przygotowany do jazdy w terenie. Na pierwszy rzut oka twarde siodełko Selle Italia zaskakuje komfortem.

Silnik Brose Drive S-Mag
Potężny silnik Brose Drive S-Mag jest właściwym partnerem dla sportowych e-rowerzystów. Szczególnie czuła reakcja zapewnia najwyższą wydajność na wymagających szlakach. Dzięki innowacyjnej obudowie magnezowej waży zaledwie 2,9 kg i oferuje maksymalne doładowanie do 410 procent.
Brose Drive S Mag naturalnie wspiera kierowcę w każdej sytuacji i dobrze reaguje na indywidualny styl jazdy dzięki precyzyjnemu systemowi czujników. Ogromny moment obrotowy do 90 Nm i bardzo precyzyjne dostarczanie mocy.

Bateria BMZ V10
BMZ V10 Intube to najnowszy zintegrowany akumulator litowo-jonowy BMZ o stylowym wyglądzie. V10 zapewnia największą moc w swoim rozmiarze, dzięki czemu jest to bateria o najlepszym stosunku mocy do masy na rynku. Będziesz dosłownie zachwycony rezultatem działania tej potężnej baterii. Połączenie mocy i rezerwy mocy sprawia, że akumulator BMZ V10 jest jednym z najlepszych komponentów w rowerze elektrycznym.

Wyświetlacz Brose Allround
Nowy wyświetlacz Brose „Allround” o wyrazistym designie. Bardzo czytelny i wyposażony we wszystkie ważne funkcje. Minimalistyczny i wydajny z 14 funkcjami! 1,5-calowy wyświetlacz można zainstalować z prawej lub lewej strony, co czyni go idealnym rozwiązaniem do stylizacji typu „wszystko w jednym”. Lekkie zakrzywienie zapobiega ekstremalnym odbiciom, ułatwiając odczyt w każdych warunkach pogodowych.
Typ wyświetlacza: Kolorowy wyświetlacz TFT
Rozmiary: 44 mm x 37 mm x 50 mm
Stopień ochrony: IPX7 (HMI) pyłoszczelny, bryzgoszczelny
Waga z kablem: 50 g

Czeski tradycyjny producent 4EVER oferuje terenowe i trekkingowe rowery elektryczne z niemieckim napędem Brose i Bafang. Są to najwyższej klasy maszyny o doskonałej pojemności baterii i atrakcyjnym wyglądzie. erowerowa.pl oferuje pełną gamę rowerów elektrycznych 4EVER.
Parametry
Ogólne
Rok modelowy | 2023 |
Waga wraz z akumulatorem | 23,4 kg |
Marka | 4EVER |
Kolor | Srebrny |
Nośność | 120 kg |
Napęd elektryczny
Producent silnika | Brose |
Typ silnika | Brose Drive Unit S-Mag |
Moment obrotowy | 90 Nm |
Silnik centralny | Tak |
Bateria
Pojemność baterii | 700 - 799 Wh |
Ładowarka | BMZ 42 V / 4,5 A |
Precyzyjna wydajność | 725 Wh |
Zawieszenie
Przedni widelec | ROCK SHOX JUDY 29BOOST 15 120 RLO |
Komponenty
Stojaki | MACH1 NEO DISC 29" |
Siodło | SELLE ITALIA X3 |
Torba siodłowa | 4EX sand blasted |
Piasta przednia | SHIMANO HB-MT410 BOOST 15mm |
Piasta tylna | SHIMANO FH-MT410 BOOST 12mm |
Kierownice | 4EX sand blasted 720mm |
Przedłużacz | 4EX sand blasted |
Płaszcze | SCHWALBE Smart Sam 2,25 |
Przerzutki
Kaseta | Shimano CS-M6100 12spd 10-51spd |
Sortowanie | SHIMANO SL-M6100 1x12SPD |
Shifter | Shimano Deore RD-M7100, 12spd |
Liczba biegów | 1 x 12 |
Hamulce
Hamulce tylne | Shimano BR-MT401, 160 mm |
Hamulce przednie | Shimano BR-MT401, 180 mm |
Wideo
Pytania
Proszę podać kontakt do siebie i w polu Wiadomość wpisz swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.